سایهزنهای گرافیکی Graphics Shaders: Theory and Practice, Second Edition
- نوع فایل : کتاب
- زبان : انگلیسی
- نویسنده : Mike Bailey
- ناشر : A K Peters/CRC Press
- چاپ و سال / کشور: 2011
- تعداد صفحه : 518
- شابک / ISBN : 9781568814346
توضیحات
کتاب “سایهزنهای گرافیکی” برای دوره دوم آموزشی گرافیک کامپیوتری در سطح فارغالتحصیلی و کارشناسی ارشد، طراحی شده است. این کتاب به معرفی کلی برنامهنویسی سایهزن با تمرکز بر زبان سایهزنی GLSL، میپردازد.
نویسندگان در حالیکه نحوه نوشتن سایهزنهای قابل برنامهنویسی را آموزش میدهند، اصول گرافیک کامپیوتری را نیز آموزش و تقویت میکنند.
ویرایش دوم این کتاب، بهروز شده است تا تغییرات صورت گرفته در OpenGL API را پوشش دهد. و همچنین شامل یک فصل در زمینه سایهزنهای موزاییککاری جدید میباشد و نمونههای کاربردی متعددی را فراهم کرده است.
نویسندگان در حالیکه نحوه نوشتن سایهزنهای قابل برنامهنویسی را آموزش میدهند، اصول گرافیک کامپیوتری را نیز آموزش و تقویت میکنند.
ویرایش دوم این کتاب، بهروز شده است تا تغییرات صورت گرفته در OpenGL API را پوشش دهد. و همچنین شامل یک فصل در زمینه سایهزنهای موزاییککاری جدید میباشد و نمونههای کاربردی متعددی را فراهم کرده است.