هری پاتر و شاهزاده دو‌رگه / Harry Potter and the Half-Blood Prince

هری پاتر و شاهزاده دو‌رگه Harry Potter and the Half-Blood Prince

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : J.K. Rowling
  • ناشر : Scholastic Paperbacks
  • چاپ و سال / کشور: 2005
  • تعداد صفحه : 652
  • شابک / ISBN : 9780439784542

توضیحات

پس از مدتها انتظار مشتاقانه، هنگامی که کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه منتشر شد، این سوال در ذهن کودکان، بزرگسالان، طرفداران و منتقدان شکل گرفت که “آیا این کتاب ارزش اینهمه انتظار را داشت؟”. خوشبختانه پاسخ به این سوال در یک کلمه ساده بیان می‌شود: بله!
مسلما این کتاب بیش‌از آنچه که قیمت آن نشان می‌دهد شما را شگفت‌زده خواهد نمود.
هرچند با توجه به اینکه تلاش بسیاری در جهت حفاظت از اسرار و محتوای این کتاب پیش از انتشار آن صورت گرفته است، ندانستن داستان و محتوای آن بسیار جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهد بود. پیشنهادی که در شیوه خواندن کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه به شما می‌شود این است که قبل از اینکه در یک محیط آرام و به دور از سروصدا و هرآنچه که حواس شما را پرت می‌کند، قرار نگرفته‌اید شروع به مطالعه ننمایید. چراکه مطالعه این کتاب نیاز به دقت و اشتیاق داشته و محال است تا نرسیدن به صفحه آخر آن را رها کنید.
رولینگ با هر کتاب خود در سری کتابهای هری پاتر مخاطبین خود را شگفت‌زده و مسحور نموده و به دنبال خود تا پایان داستان می‌کشاند. وی با افزایش مخاطرات و رمز و رازهای داستان‌های خود جذابیت آنها را صدچندان نموده و طرفداران کتاب‌هایش را از هیجان و لذت اشباع می‌نماید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • سروش نقی زاده
    (13:22)   1397/7/30
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    خخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییی ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییی

بارگزاری