دنیای کامل Dante؛ راهنمای کمدی عرفانی / The Complete Danteworlds: A Reader’s Guide to the Divine Comedy

دنیای کامل Dante؛ راهنمای کمدی عرفانی The Complete Danteworlds: A Reader’s Guide to the Divine Comedy

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Guy P. Raffa
  • ناشر : University Of Chicago Press
  • چاپ و سال / کشور: 2009
  • تعداد صفحه : 392
  • شابک / ISBN : 9780226702704

توضیحات

کمدی عرفای Dante علاوه‌بر اهمیت و محبوبیت فراوانی که کسب کرده است با استفاده از مطالب و قالب‌های متفاوت و متنوع خود معمولا مخاطبینی با شخصیت‌های کاملا متفاوت را به خود جذب می‌نماید.
تا پیش از زمان انتشار کتاب “راهنمای دوزخ” توسط Guy Raffa در سال 2007، دانش‌آموزان منبعی به‌منظور هدایت شدن به‌سمت دنیای مردگان Dante نداشتند. بوسیله این راهنمای جدید انشار یافته، Guy Raffa برای مخاطبین کتاب‌های دانته که از کارشناسان قرون وسطی و رنسانس، کارآموزان دانته و یا سایر مردم عادی می‌باشند، راهنما و نقشه‌ای از اشعار، از پایین‌ترین دایره دوزخ تا بالاترین قسمت از بهشت، فراهم می‌سازد. بر‌اساس تحقیقات اولیه Guy Raffa و سال‌هایی که وی مشغول به تدریس شعرسرایی به دانشجویان مقطع کارشناسی بوده، نمودارهای کتاب دنیای کامل Dante، مخاطب را سرودبه‌سرود و منطقه‌به‌منطقه از راه‌هایی که دانته به سوی دوزخ، برزخ و بهشت طی کرده، عبور می‌دهند.
این مرجع ارزشمند همچنین شامل سوالات موجود در ذهن مخاطبین، تصاویر مربوط به موضوع، و خلاصه‌ای از مناطق آن است. Guy Raffa مطالب مفصل و کاملی در رابطه با اشعار شفاهی Dante و منابع او و هر یک از شخصیت‌های موجود در آنها همانند آنچه که در متون تاریخی، مذهبی و فرهنگی اشاره شده، ارائه داده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری