کنترل تطبیقی؛ الگوریتم‌ها، آنالیز و برنامه‌های کاربردی / Adaptive Control: Algorithms, Analysis and Applications, Second Edition

کنترل تطبیقی؛ الگوریتم‌ها، آنالیز و برنامه‌های کاربردی Adaptive Control: Algorithms, Analysis and Applications, Second Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ioan Dore Landau, Rogelio Lozano, Mohammed m’saad, Alireza Karimi
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 610
  • شابک / ISBN : 9780857296634

توضیحات

چاپ دوم کتاب “کنترل تطبیقی” نشان می‌دهد که چگونه یک سطح مورد نظر از عملکرد سیستم می‌تواند به‌طور خودکار و در زمان واقعی، حتی زمانی که پارامترهای فرایند یا اختلال ناشناخته و متغیر می‌باشند، حفظ گردد.
این کتاب درواقع یک نمایشگاه منسجم از جنبه‌های متفاوت این حوزه می‌باشد که به مشکلات موجود در این زمینه رسیدگی نموده و راه‌حل‌های مفید و تست شده را به‌منظور حل این مشکلات ارائه داده است. همچنین این کتاب به برنامه‌های کاربردی و اهمیت عملی راه‌حل‌های مورد نظر نیز اشاره می‌نماید. جنبه‌های زمان گسسته کنترل تطبیقی در این کتاب مورد تاکید قرار گرفته‌اند تا اهمیت کامپیوتر دیجیتال را در استفاده از ایده‌های ارائه شده نشان دهند.
چاپ دوم این کتاب به‌طور کامل مورد تجدیدنظر و اصلاح واقع شده و تحولات و توسعه‌های اخیر را در حوزه تئوری و کاربردی دربرگرفته است.
این کتاب برای محققین حوزه کنترل و ریاضی‌دانان کاربردی بسیار جالب و ضروری خواهد بود. متن کتاب بسیار ساده و قابل فهم بوده و برای استفاده از دوره‌های تحصیلات تکمیلی حوزه کنترل و سیستم‌های خطی گسسته بسیار مناسب است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری