زمین شناسی؛ راهنمای مصور علمی / Earth Science: An Illustrated Guide to Science (Science Visual Resources)

زمین شناسی؛ راهنمای مصور علمی Earth Science: An Illustrated Guide to Science (Science Visual Resources)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Diagram Group
  • ناشر : Chelsea House Publications
  • چاپ و سال / کشور: 2006
  • تعداد صفحه : 208
  • شابک / ISBN : 9780816061648

توضیحات

این کتاب شامل بخش‌هایی با عنوان واژه نامه جامع، راهنمای وب سایت و یک فهرست، زیست‌شناسی یک ابزار یادگیری ایده آل برای دانش‌آموزان و معلمان علوم است، می‌باشد.
نمودارها، گراف‌ها، جدول‌ها و نقشه‌های تمام رنگی در هر صفحه، عناصر اساسی موضوع را نشان می‌دهند و این در حالی است که متن موازی با آنها، کلمات کلیدی و توضیحات گام به گام را فراهم می‌کند. کتاب زمین شناسی شامل شش بخش است: “سیاره زمین” – از نظر جایگاه زمین در منظومه شمسی و ارتباط آن با خورشید، ماه و فضای بین سیارات. موضوعات مطرح شده در این بخش عبارتند از کسوف و خسوف، جزر و مد، فصل‌ها و میدان مغناطیسی زمین.
“تاریخچه زمین” – بررسی اصول اساسی مورد استفاده توسط زمین شناسان برای تعیین سن سنگها و استفاده از شواهد فسیلی در تعیین دنباله‌ای از حوادث زمین شناسی.
“سنگهای کره زمین” – فراوانی نسبی مواد معدنی در سیاره ما، تشکیل سنگهای آذرین، رسوبی و دگرگونی.
“جریان هوا و اقیانوس‌ها” – مروری بر لایه سطحی اما پیچیده از آب و گاز که سیاره زمین را احاطه کرده و پشتیبان تمام حیوانات و گیاهان می‌باشند و انواع و علل پدیده‌های آب و هوایی.
“فرسایش و هوازدگی” – بررسی فرسایش در اثر هوا و عوامل طبیعی دیگر.
“سنجش‌ها” – مقیاس نسبی از ویژگی‌های سیاره بزرگ زمین از قبیل رودخانه‌ها، قاره‌ها و رشته کوه‌ها.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری