خدمتکار / The Help

خدمتکار The Help

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Kathryn Stockett
  • ناشر : Berkley Trade
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 544
  • شابک / ISBN : 9780425232200

توضیحات

Kathryn Stockett پنج سال را صرف نوشتن این کتاب که اولین رمان اوست، کرد. “خدمتکار” به عنوان پرفروش‌ترین کتاب توسط New York Times معرفی شد و سه میلیون نسخه از آن در ایالات متحده به فروش رفت. همچنین این کتاب به 40 زبان زنده دنیا ترجمه شده و در سراسر دنیا به فروش رفته است.
داستان این رمان درباره خدمتکاران سیاه‌پوستی است که در اوایل دهه 1960 در خانه سفید‌پوست‌ها در می‌سی‌سی‌پی مشغول به کار هستند. داستان از نقطه نظر سه راوی بیان می‌شود: Aibileen Clark، خدمتکار میان‌سال سیاه‌پوستی که تمام عمر خود را به بزرگ کردن بچه‌های سفید‌پوست گذرانده است و اخیرا تنها پسر خود را از دست داده است؛. Minny Jackson، خدمتکار سیاه‌پوستی که به علت حاضر‌جوابی نسبت به کارفرمایان خود غالبا تغییر شغل می‌دهد و Skeeter، زن سفید‌پوست جوانی که به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و پس از برگشتن به خانه درمی‌یابد که Constantine، خدمتکار محبوبش، زنی که او را بزرگ کرده است به طور ناگهانی ناپدید شده است است و هیچکس به او نمی‌گوید که Constantine کجا رفته است.
درست است که او حالا یک تحصیل‌کرده است و مدرک دانشگاهی دارد اما الان سال 1962 است و آنجا می‌سی‌سی‌پی است و تنها چیزی که در حال حاضر مادر او را خوشحال می‌کند، دیدن حلقه‌ی ازدواج در انگشت اوست. ولی Skeeter وقتی تسلای خاطر می‌یابد که خدمتکار محبوبش Constantine زنی که او را بزرگ کرده است را پیدا کند. اما او ناپدید شده است و هیچکس به Skeeter نمی‌گوید که او کجا رفته است.
Kathryn Stockett، نویسنده کتاب، در جکسون در ایالات می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمده و بزرگ شده است. بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه آلاباما با مدرک نویسندگی به نیویورک نقل مکان می‌کند و به مدت نه سال مشغول به کار چاپ‌و‌نشر مجله و بازاریابی می‌شود. “خدمتکار” اولین رمان او است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری