شکار شهاب

شکار شهاب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژول ورن
  • مترجم : دکتر ژان قریب
  • چاپ و سال / کشور: چاپ سوم 1371
  • تعداد صفحه : 258

توضیحات

شهابی در آسمان پدیدار می شود و رقابت برای رصد آن توسط دو ستاره شناس آماتور در شهر کوچکی در آمریکا برای کسب اعتبار و شهرت کشف آن شروع می شود.تنها بعد از اینکه دنیا میفهمد این شهاب از جنس طلاست ( نام عنوان انگلیسی کتاب “شکار شهاب طلایی” می باشد) این رقابت به بازی مرگ و زندگی تبدیل می شود. البته همه چیز به اینجا ختم نمیشود! در این بین مخترعی نیز به دنبال شکار شهاب است.البته نه با تلسکوپ! او دستگاهی اختراع کرده که شهاب را در هر جایی که اراده کرد به زمین بیندازد! حال ازین سه نفر…
حواشی کتاب:
نام اصلی این کتاب به فرانسوی “La Chasse au météore” و به انگلیسی” The Chase of the Golden Meteor” می باشد که در سال ۱۹۰۸ سه سال پس از مرگ ژول ورن منتشر شد. ژول ورن این کتاب را در سال ۱۹۰۱ نوشت و قبل از مرگش آنرا بازنویسی کرد. پس از مرگش، پسرش، مایکل ورن ، با تغییراتی در اثر آنرا ویرایش نموده و به نام پدر به چاپ رساند. از جمله تغییراتی که مایکل در کتاب بوجود آورد می توان به زیاد کردن فصلهای عاشقانه کتاب از ۱۷ فصل به ۲۱ فصل و همچنین اضافه کردن شخصیت مخترع به داستان برای فرود آوردن شهاب روی زمین اشاره نمود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری