سفر در زمان و warp driveها؛ راهنمای عملی میانبرهای زمان و مکان / Time Travel and Warp Drives: A Scientific Guide to Shortcuts through Time and Space

سفر در زمان و warp driveها؛ راهنمای عملی میانبرهای زمان و مکان Time Travel and Warp Drives: A Scientific Guide to Shortcuts through Time and Space

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Allen Everett, Thomas Roman
  • ناشر : University Of Chicago Press
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 280
  • شابک / ISBN : 9780226224985

توضیحات

داشتن نگاهی علمی-تخیلی به علم نجوم ساده‌تر به‌نظر می‌آید. یک تماس مضطرب‌کننده از آلفا قنطورس دریافت کرده‌اید؟ مشکلی نیست: Warp drive را به‌حرکت درآورید و شما درلحظه آنجا حاضر خواهید بود. با فاجعه‌ای روبرو شده‌اید که نمی‌توانید آن را مهار کنید؟ فقط زمان را به عقب برگردانید و آن فاجعه را قبل از آنکه اتفاق بیفتد متوقف کنید. اما برای کسانی از ما که شانس کافی برای زندگی در دنیای علمی-تخیلی را ندارند، این ایده‌ها فقط پرواز‌های فانتزی است یا واقعا سفر درطول زمان یا میان‌بر زدن در میان ستارگان امکان‌پذیر است؟
فیزیک مدرن شاید قادر نباشد هنوز پاسخ این سوال‌ها را بدهد، اما بعضی امکانات وسوسه‌انگیزی ارائه می‌کند. در کتاب “سفر در زمان و warp drive‌ها”، Allen Everett و Thomas Roman خوانندگان خود را در سفری شفاف و کوتاه از درک فعلی ما از ماهیت زمان و فضا و اینکه آیا قادر خواهیم بود آن را برای خواسته‌های خود مهار کنیم یا خیر، همراهی می‌کنند.
نویسندگان بدون استفاده از ریاضیات فراتر از سطح جبر دبیرستان، یک توصیف نزدیک و آسان از نسبیت خاص اینشتین را بازگو می‌کنند، سپس در سرتاسر تفاوت‌های اساسی میان سفر به جلو و عقب درزمان و ارتباط نظری شگفت‌آور میان حرکت به عقب در زمان و سفر کردن با سرعتی بیش از سرعت نور، حرکت می‌کنند.
این کتاب با یک حس شفاف و یک عشق غیرقابل‌کنترل نسبت به سرگرمی سناریوهای علمی-تخیلی نوشته شده است اما قویا بر معتبرترین اطلاعات به‌روز استوار است و یک کشف لذت‌بخش برای علاقه‌مندان و متخصصان علم نجوم به‌شمار می‌آید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری