هنر تراریوم؛ ساخت 50 دنیای مینیاتوری و جادویی / Terrarium Craft: Create 50 Magical, Miniature Worlds

هنر تراریوم؛ ساخت 50 دنیای مینیاتوری و جادویی Terrarium Craft: Create 50 Magical, Miniature Worlds

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Amy Bryant Aiello
  • ناشر : Timber Press
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 196
  • شابک / ISBN : 9781604692341

توضیحات

تراریوم چیزی کوچک‌تر از یک دنیای مینیاتوری است که شما می توانید با دستان خود خلق کنید. این ممکن است یک جنگل انبوه کوچک با شاخ و برگ‌های سرسبز و گل‌های گرمسیری روشن باشد یا یک کویر با گیاهان پرطراوت عجیب درمیان سنگ‌های رنگارنگ یا یک سرخستان ویکتوریا یا ترکیبی مینیمالیستی از گیاهان تنها و عالی باشد یا حتی ممکن است شامل هیچ گیاهی نباشد. و با کریستال‌ها، پرها، استخوان‌ها، صدف‌ها، تکه‌های چوب، خرده‌ریز‌های چینی و هرچیزی که نظر شما را جلب می‌کند و به شما کمک می‌کند تا یک گلخانه کوچک زیبا و خوش‌منظر بسازید، پر شود.
کتاب “هنر تراریوم؛ ساخت 50 دنیای مینیاتوری و جادویی” شامل پنجاه طرح اصیل است که شما می‌توانید آن را بازسازی کنید یا به‌عنوان الهاماتی برای طراحی منحصر‌به‌فرد خود از آن‌ها استفاده کنید. هرآنچه که در این کتاب ارائه می‌شود، تراریوم‌های کاملا مدرن و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد و نگهداریشان آسان است.
این کتاب همچنین اطلاعاتی درباره انتخاب ظرف مناسب، استفاده از مواد مناسب،‌ انتخاب گیاهان درست و نحوه نگهداری از تراریوم موردنظر ارائه می‌دهد.
اگر شما همیشه علاقمند بودید تا بخشی از طبیعت را بدون نگرانی و زحمت‌های یک باغبان در خانه خود داشته باشید. این کتاب به شما دقیقا نشان می‌دهد که چطور دنیای دلربا و منحصر‌به‌فرد خود را خلق کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری