راهنمای تصویری کامل گیاهان؛ پرورش، سلامتی و زیبایی، آشپزی، کارهای زینتی / The Complete Illustrated Book to Herbs: Growing, Health and Beauty, Cooking, Crafts

راهنمای تصویری کامل گیاهان؛ پرورش، سلامتی و زیبایی، آشپزی، کارهای زینتی The Complete Illustrated Book to Herbs: Growing, Health and Beauty, Cooking, Crafts

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Editors of Reader’s Digest
  • ناشر : Readers Digest
  • چاپ و سال / کشور: 2009
  • تعداد صفحه : 400
  • شابک / ISBN : 9780762107964

توضیحات

آیا می‌دانستید: نعنا می‌تواند مورچه‌ها، مگس، موش و پرپرک‌‌ها را دفع کند. سیر می‌تواند به‌طور جدی باعث کاهش کلسترول شود. پیازچه، رازیانه، ترخون، آویشن، پونه کوهی و طعم‌دهندگان زمستانی، دائمی هستند. رزماری در قرون وسطی برای اثرات آرام‌بخش مورد استفاده قرار می‌گرفت و هنوز هم برای کمک به‌ هضم غذا کاربرد دارد و همچنین گیاهان دارویی برای کاهش بیماری‌های شایع شناخته شده‌اند؟
“راهنمای تصویری کامل گیاهان دارویی” راز‌های این گیاهان اعجاب‌انگیز را، از کاشت و برداشت تا پخت‌وپز و نگهداری جهت استفاده از مزیت‌های سلامتی آنها، آشکار می‌کند. این راهنما، اسراسر این گیاهان همه‌کاره را با نکته‌های قابل درک و فرمول‌های آسان برای افزایش قدرت آنها آشکار می‌کند.
این کتاب کاملا آگاهی‌دهنده و تاثیرگذار است و به شما کمک خواهد کرد تا کشف کنید که چه گیاهی می‌تواند در شرایط مختلف پروش داده شود. در سرتاسر این راهنما، آموزش‌هایی برای دستورالعمل‌های خوش‌طعم کردن غذا، محصولات مراقبت‌های بهداشتی، ایده‌های تزئینی، مواد دفعی حشرات، مواد آرایشی، مواد تمیزکاری و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری