تماشای زمین از فضا؛ مزایا و مضرات نظارت ماهواره‌ای / Watching Earth from Space: How Surveillance Helps Us — and Harms Us

تماشای زمین از فضا؛ مزایا و مضرات نظارت ماهواره‌ای Watching Earth from Space: How Surveillance Helps Us — and Harms Us

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Pat Norris
  • ناشر : Praxis
  • چاپ و سال / کشور: 2010
  • تعداد صفحه : 285
  • شابک / ISBN : 9781441969378

توضیحات

سیاره ما به‌طور مداوم توسط صد‌ها وسیله‌ فضایی مانیتور شده است. کتاب “تماشای زمین از فضا” فناوری آن وسایل و علومی که اطلاعات مفیدی از آنها ارائه می‌دهند را توصیف می‌کند.
این کتاب همچنین دررابطه با پیامد‌های سیاسی مانیتورینگ فضایی بحث می‌کند. توانایی ماهواره‌ها برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده است در مقیاس جهانی، از لحظه‌ای که به‌سمت مدار پرتاب شدند هم ترسناک و هم ارزشمند بود.
این کتاب پژوهشی عالی،‌تلاش می‌کند تا سولات متنوعی را پاسخ دهد ازجمله اینکه آیا ماهواره‌ها واقعا یک تهدید برای حریم فردی محسوب می‌شوند؟. تغییرات اقلیمی و گرم شدن کره زمین تا چه اندازه بد است؟ چرا ما نمی‌توانیم افرادی که از نظر امنیتی برای دنیا خطرناک هستند را پیدا کنیم؟ آیا دنیا به اندازه کافی آب تازه دارد؟
بخش نظامی داستان با موضوعات بزرگ امنیتی که ما با آنها روبرو هستیم ازجمله ترروریسم و جنگ‌های داخلی مرتبط است. بخش غیرنظامی داستان با همکاری‌های موفقیت‌آمیز متعدد درزمینه پیش‌بینی وضع هوا، ناوبری، ارتباطات و دیگر کاربردهای صلح‌آمیز نظارت ماهواره‌ای مرتبط است
چگونه دنیا، دانش به‌دست‌آمده از این ناظران زمین را که در سال‌های پیش رو، حیاتی هستند را مدیریت میکند. Norris، نویسنده کتاب، به طرز ماهرانه‌ای ما را از طریق موضوعات و مسیرهای ممکن، راهنمایی می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری