هندبوک فیلم‌سازی دیجیتال؛ ویرایش چهارم / The Digital Filmmaking Handbook

هندبوک فیلم‌سازی دیجیتال؛ ویرایش چهارم The Digital Filmmaking Handbook

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Sonja Schenk,Ben Long
  • ناشر : Cengage Learning PTR
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 528
  • شابک / ISBN : 9781435459113

توضیحات

ویرایش چهارم “هندبوک فیلم‌سازی دیجیتال” یک منبع فیلم‌سازی دیجیتال جامع برای تمام افراد از مبتدی تا حرفه‌ای به‌شمار می‌آید.
این کتاب، شما را ازطریق جریان کاری مدرن فیلم‌سازی دیجیتال از مفاهیم آغازی تا پروژه‌های پایانی،‌ راهنمایی می‌کند و به شما تمام ابزارهایی که اجرای فرآیند کار را راحت‌تر و روان‌تر می‌کنند، نشان می‌دهد.
این کتاب همانند فیلم‌برداری یک فیلم به سه بخش قبل از تولید،‌ تولید و پس از تولید تقسیم شده است. در بخش قبل از تولید، شما با تصمیمات ضروری برای آغاز فیلم‌برداری حرکت خواهید کرد: نوشتن، اصول اولیه تکنولوژی، برنامه‌ریزی، زمان‌بندی، تصویرسازی فیلم‌نامه، طراحی صحنه و انتخاب دوربین.
بخش تولید اصول فیلم‌برداری پروژه شما را پوشش می‌دهد: نورپردازی، استفاده از دوربین، فیلم‌برداری، ضبط صدا.
و بخش بعد از تولید با ایستگاه‌های کاری و تجهیزات، سازماندهی و مدیریت رسانه، تدوین، طراحی صدا، تصحیح رنگ،‌ عناوین، جلوه‌های ویژه و ارائه محصول نهایی سروکار دارد.
این کتاب برای پوشش آخرین تکنولوژی و ابتکارات ویدئویی دیجیتال،‌ بازبینی شده است. ویرایش چهارم کتاب شامل اطلاعاتی در زمینه ویدئوی HD، فیلم‌برداری با دوربین‌های دیجیتال SLR، جریان‌های کاری برای ضبط فرمت tapeless و موارد بیشتر دیگر می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری