اصول طراحی بازی Basics of Game Design
- نوع فایل : کتاب
- زبان : انگلیسی
- نویسنده : Michael Moore
- ناشر : A K Peters/CRC Press
- چاپ و سال / کشور: 2011
- تعداد صفحه : 400
- شابک / ISBN : 9781568814339
توضیحات
کتاب “اصول طراحی بازی” برای تمام کسانی که میخواهند به یک طراح حرفهای بازی تبدیل شوند، نوشته شده است.
این کتاب با تمرکز برروی ایجاد مکانیک بازی برای بازیهای اطلاعاتمحور؛ اجرای نقش، استراتژی زمان واقعی، تیراندازی اولشخص، شبیهسازی و بازیهای دیگر را پوشش میدهد.
این راهنما توسط یک کهنهکار 25ساله صنعت بازی نوشته شده است و توضیحات دقیقی از نحوه طراحی مجموعه دادههای مورد استفاده برای اجرای بازی جهت حرکت، مبارزه، حل پازلها، تعامل با NPCها، مدیریت موجودی و موارد بیشتر دیگر، ارائه میدهد. نکتههایی در زمینه توسعه داستانهای بازی، ساخت نقشهها و سطوح و طراحی رابط گرافیکی کاربر نیز در کتاب گنجانده شده است.
این کتاب با تمرکز برروی ایجاد مکانیک بازی برای بازیهای اطلاعاتمحور؛ اجرای نقش، استراتژی زمان واقعی، تیراندازی اولشخص، شبیهسازی و بازیهای دیگر را پوشش میدهد.
این راهنما توسط یک کهنهکار 25ساله صنعت بازی نوشته شده است و توضیحات دقیقی از نحوه طراحی مجموعه دادههای مورد استفاده برای اجرای بازی جهت حرکت، مبارزه، حل پازلها، تعامل با NPCها، مدیریت موجودی و موارد بیشتر دیگر، ارائه میدهد. نکتههایی در زمینه توسعه داستانهای بازی، ساخت نقشهها و سطوح و طراحی رابط گرافیکی کاربر نیز در کتاب گنجانده شده است.