سیر تحول جنبش چپ ایران و عوامل بحران مداوم آن

سیر تحول جنبش چپ ایران و عوامل بحران مداوم آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن ماسالی
  • تعداد صفحه : 287

توضیحات

تاریخ بیش از یک قرن جنبش چپ ایران، به ذات انقلابی خود، پر از فراز و نشیب‌ است و تحولات بنیادین. فهم این مسیر نه از طریق نفی آرمانهای آن، و نه با توجیه وقایع در پس زمینه‌ای رمانتیک مقدور می‌باشد. نگاهی‌ آکادمیک می‌طلبد به دور از اغراض شخصی‌ و حزبی، و آگاهی‌ از آنچه بر این جنبش متکثر رفته است.
حسن ماسالی، بیش از پنجاه سال دل در گرو اعتقادات چپ داشته است. تجربه کم نظیر وی از شرکت در مبارزات دوران مصدق آغاز شده و با گذر از دوران پر تلاطم اوایل دهه پنجاه و پس از آن سال‌های ابتدایی پس از انقلاب ۵۷، امروز سرانجامی آکادمیک به تحلیل آن دوره یافته است. حسن ماسالی با ارائه تز‌ "سیر تحول جنبش چپ ایران و عوامل بحران مداوم آن" دکترای خود را در علوم سیاسی و جامعه شناسی‌ از دانشگاه فرانکفورت دریافت کرده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری