نظریه سرگرمی برای طراحی بازی Theory of Fun for Game Design
- نوع فایل : کتاب
- زبان : انگلیسی
- نویسنده : Raph Koster
- ناشر : O’Reilly Media
- چاپ و سال / کشور: 2013
- تعداد صفحه : 300
- شابک / ISBN : 9781449363215
توضیحات
ویرایش دهم کتاب تمامرنگی کلاسیک “نظریه سرگرمی برای طراحی بازی” شما را عمیقا بهسمت اثراتی که زمینه بازیهای ویدئویی مدرن میباشد؛ راهنمایی میکند و عناصری که با بازیهای سنتی مانند چکرز بهاشتراک میگذارند را بررسی میکند.
طراح بازی کهنهکار،Raph Koster ، در قلب اکتشافات خود، نگاه نزدیگی بر مفهوم سرگرمی و علت اهمیت اساسی آن در هر بازی؛ میاندازد. چرا بعضی از بازیهای بهسرعت خستهکننده میشوند، درحالیکه دیگران همچنان برای سالهای زیادی جذاب هستند؟. چگونه بازیها بهعنوان ابزارهای یادگیری اساسی و قدرتمند؛ عمل میکنند؟
اگر شما یک توسعهدهنده بازی، گیمرهای متخصص و ناظران کنجکاو باشید، این ویرایش تصویری و کاملا بهروز، شما را در درک آنچه این نیروی فرهنگی مهم را هدایت میکند؛ کمک میکند.
طراح بازی کهنهکار،Raph Koster ، در قلب اکتشافات خود، نگاه نزدیگی بر مفهوم سرگرمی و علت اهمیت اساسی آن در هر بازی؛ میاندازد. چرا بعضی از بازیهای بهسرعت خستهکننده میشوند، درحالیکه دیگران همچنان برای سالهای زیادی جذاب هستند؟. چگونه بازیها بهعنوان ابزارهای یادگیری اساسی و قدرتمند؛ عمل میکنند؟
اگر شما یک توسعهدهنده بازی، گیمرهای متخصص و ناظران کنجکاو باشید، این ویرایش تصویری و کاملا بهروز، شما را در درک آنچه این نیروی فرهنگی مهم را هدایت میکند؛ کمک میکند.