قایقرانی رباتیک 2014؛ مجموعه مقالات 7 کنفرانس بین‌المللی قایقرانی رباتیک / Robotic Sailing 2014: Proceedings of the 7th International Robotic Sailing Conference

قایقرانی رباتیک 2014؛ مجموعه مقالات 7 کنفرانس بین‌المللی قایقرانی رباتیک Robotic Sailing 2014: Proceedings of the 7th International Robotic Sailing Conference

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Fearghal Morgan, Dermot Tynan
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 95
  • شابک / ISBN : 9783319100753

توضیحات

ربات قایق بادی مستقل، قایقی است که تنها از باد برای دریانوردی خود به‌عنوان نیروی محرک، بدون کنترل از راه دور یا کمک‌های انسانی برای دستیابی به ماموریت خود، استفاده می‌کند.
کتاب “قایقرانی رباتیک” به ارائه پتانسیل دستگاه‌های دوربرد و طولانی‌مدت بادی مستقل، خورشیدی یا دستگاه‌های خنثی کربنی که قدرتشان را از موج می‌گیرند؛ می‌پردازد. دستگاه‌های قایقرانی رباتیک می‌توانند برای نظارت بر داده‌های زیست محیطی، اکولوژیکی، هواشناسی، هیدروگرافی و اقیانوس‌شناسی مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه‌ها همچنین می‌توانند در نظارت بر ترافیک، نظارت مرزی، امنیت، کمک و نجات نیز مورد استفاده قرار گیرند. در طول دهه گذشته، چندین اتفاق مانند مسابقات قهرمانی قایقرانی رباتیک در سطح جهانی و کنفرانس قایقرانی رباتیک بین‌المللی (WRSC/IRSC) و مسابقات Microtransat، انفجاری در بعضی از گروه‌های در حال کار بر روی ربات‌های قایقرانی مستقل ایجاد کرده‌اند. این کتاب به ارائه آثار محققان در زمینه چالش‌های کنونی و آینده توسعه قایق بادی مستقل که در کنفرانس WRSC/IRSC 2014 در هجدهم و دوازدهم سپتامر 2014 در گالوی ایرلند برگزار شد؛ می‌پردازد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری