روند میکروالکترونیک در آینده؛ سفری به دنیای ناشناخته‌ها / Future Trends in Microelectronics: Journey into the Unknown

روند میکروالکترونیک در آینده؛ سفری به دنیای ناشناخته‌ها Future Trends in Microelectronics: Journey into the Unknown

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Serge Luryi, immy Xu
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 384
  • شابک / ISBN : 9781119069119

توضیحات

کتاب پیش‌رو، پیشرفت شاخه‌های مربوط به میکروالکترونیک را، با بررسی دیدگاه‌های عمیق و کامل تعدادی از اساتید این صنعت پیشرو به خوانندگان ارائه‌می‌دهد.
در این کتاب، تحولات پیشرو و شیوه‌های نو در شاخه رو‌به‌رشد میکروالکترونیک، به خوانندگان معرفی شده‌اند. بخش‌های مختلف کتاب، به بررسی عوامل موثر در این زمینه، از نویسندگان متعددی می‌پردازد، که همگی آن‌ها از اساتید پیشرو صنعت وابسته به دانشگاه‌های عالی‌رتبه، شرکت‌های بزرگ قطعات نیمه‌رسانا یا آزمایشگاه‌های دولتی هستند و در کتاب، درباره سیر‌‌تکاملی رشته خود به بحث پرداخته و طیف وسیعی از شاخه‌های مربوط به میکروالکترونیک از جمله الکترونیک جامدات، علم مواد، اپتوالکترونیک، بیوالکترونیک و انرژی‌های تجدید‌پذیر را بررسی‌کرده‌اند. این سرفصل‌ها، اصول فیزیک پایه، تکنولوژی مواد و ابزار‌ها و موقعیت‌های کاری جدید را شرح می‌دهند. کتاب حاضر همچنین گسترش این شاخه را در موضوعات جذابی چون انرژی (فوتوولتاژ) و پزشکی (بیونانوتکنولوژی) توصیف می‌کند، مطالبی از اساتید پیشرو صنعت در میکروالکترونیک و نانوالکترونیک نیمه‌رسانا را به خوانندگان ارائه می‌دهد و درباره اهمیت میکروالکترونیک و نانوالکترونیک در جامعه رو ‌به تغییر و رو ‌به گسترش امروز، به بحث و گفتگو می‌پردازد.
کتاب روند میکروالکترونیک در آینده، مناسب برای اساتید صنعت و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی فیزیک و نانوتکنولوژی می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری