مدیریت آب پایدار؛ شیمی سبز و مهندسی شیمی، جلد اول / Sustainable Water Management (Green Chemistry and Chemical Engineering) (Volume 1)

مدیریت آب پایدار؛ شیمی سبز و مهندسی شیمی، جلد اول Sustainable Water Management (Green Chemistry and Chemical Engineering) (Volume 1)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Daniel H. Chen
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 442
  • شابک / ISBN : 9781482215182

توضیحات

درحالیکه جمعیت جهان رو به افزایش است، دسترسی به آب، ثابت باقی می‌ماند. جامعه برای رویارویی با بحران آب آشامیدنی باید مسائل مدیریت راهبردی را به عنوان بخش جامعی از راه‌حل پایداری آب، اتخاذ کند. جلد اول از این مجموعه دوجلدی مدیریت پایدار آب و فناوری، دیدگاهی عملی و جامع نسبت به این موضوعات کلیدی مدیریت آب، از قبیل برنامه‌ریزی و اداره منابع آب، برنامه‌ریزی و تطبیق زیرساخت آب، قوانین و مقررات مناسب، کمبود و نابرابری توزیع آب، به خوانندگان ارائه می‌کند. این کتاب، بهترین اقدامات مدیریتی برای تخصیص منابع آب، حفاظت از آب‌های زیرزمینی و تضمین کیفیت آب به‌خصوص برای روستاها، مناطق خشک و کم‌آب و مناطق توسعه‌نیافته جهان را مورد بحث قرار می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر کتاب مدیریت آب پایدار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
در مورد بهترین اقدامات برای تخصیص منابع آب، حفاظت از آب‌های زیرزمینی و تضمین کیفیت آب بحث و گفتگو می‌کند.
بخش‌هایی در مورد مناطق شهری، روستایی، خشک و کم‌آب و توسعه‌نیافته جهان ارائه می‌دهد.
موضوعات مهم مانند خشکسالی، پایداری اکوسیستم، تغییرات آب‌وهوا و مدیریت آب برای توسعه نفت و گاز شیل را توضیح می‌دهد.
برنامه‌ریزی و اداره منابع آب، برنامه‌ریزی و تطبیق زیرساخت آب، قوانین و مقررات مناسب و کمبود و نابرابری دسترسی به آب را پوشش می‌دهد.
مدیریت نظارت، کارایی و کیفیت منابع آب را مورد بحث و گفتگو قرار می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری