SOLIDWORKS 2017؛ راهنمای قدرتمند برای مبتدیان و کاربران سطح متوسط / SOLIDWORKS 2017: A Power Guide for Beginners and Intermediate Users

SOLIDWORKS 2017؛ راهنمای قدرتمند برای مبتدیان و کاربران سطح متوسط SOLIDWORKS 2017: A Power Guide for Beginners and Intermediate Users

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : CADArtifex
  • ناشر : CreateSpace Independent Publishing Platform
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 768
  • شابک / ISBN : 9781543059793

توضیحات

SOLIDWORKS 2017 برای دوره‌های راهنمای مدرس و همچنین به عنوان خودآموز، طراحی شده است که می‌تواند نقطه آغاز خوبی برای کاربران جدید SOLIDWORKS و کمک‌آموزشی بسیار خوبی در کلاس درس باشد. این کتاب برای کمک به مهندسان و طراحان علاقه‌مند به یادگیری SOLIDWORKS جهت ایجاد طراحی مکانیکی سه بعدی درنظر گرفته شده است و دارای 14 فصل می‌باشد که در مجموع 768 صفحه را دربر می‌گیرد که شامل محیط‌های اصلی SOLIDWORKS، محیط طراحی، محیط مدل‌سازی اجزا، محیط مونتاژ و محیط ترسیم می‌باشد که نحوه استفاده از نرم‌افزار طراحی مکانیکی SOLIDWORKS و نحوه ایجاد مدل‌های پارامتری و مونتاژها را به شما آموزش می‌دهد و اینکه چگونه اجزا را رسم کنید. علاوه‌براین، این متن شامل موضوع پیکربندی نیز می‌باشد.
این کتاب درسی نه تنها بر استفاده از ابزار و دستورالعمل‌های SOLIDWORKS، بلکه بر مفهوم طراحی نیز تمرکز دارد. هر فصل از این کتاب شامل آموزش‌هایی است که به‌صورت گام‌به‌گام نحوه کار با SOLIDWORKS را به کاربر آموزش می‌دهد. همچنین هر فصل با آزمون‌های عملی به پایان می‌رسد که کاربران را در استفاده از قابلیت‌های قدرتمند و آسان SOLIDWORKS توانمند می‌سازد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری