جنین‌های Haeckel؛ تصاویر، تکامل، نیرنگ / Haeckel’s Embryos: Images, Evolution, and Fraud

جنین‌های Haeckel؛ تصاویر، تکامل، نیرنگ Haeckel’s Embryos: Images, Evolution, and Fraud

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Nick Hopwood
  • ناشر : University Of Chicago Press
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 397
  • شابک / ISBN : 9780226046945

توضیحات

تصاویر گذشته مشاهدات متداول جهان را مقتدرانه شکل می‌دهند. در کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و وبسایت‌ها، تصاویر جدید در کنار تصاویر دیگر که از دهه‌های پیش مانده‌اند پدیدار می‌شوند. ازجمله معروف‌ترین ترسیم‌های جنین توسط Darwinist Ernst Haeckel که در آن انسان و سایر مهره‌داران شروع یکسانی دارند، پس‌ از آن در اشکال بلوغ خود اختلاف پیدا می‌کنند. اما یکی از همکاران Haeckel و بسیاری از دشمنانش او را متهم کردند، با این وجود نظریه او یک جزء اصلی کتاب درسی محسوب شد. تا در سال 1997، یک زیست‌شناس او را دوباره متهم کرد. Nick Hopwood در کتاب “جنین‌های Haeckel” این داستان فوق‌العاده را برای اولین بار به‌طور کامل بیان می‌کند. او آثار ترسیمات و اتهامات وارد بر آنها را از پیدایش در قرن نوزدهم تا درگیری‌های مداوم آنها دنبال می‌کند. تأکید بر تغییرات کار شده توسط گردش خون و نسخه‌برداری، تفسیر و مذاکرات می‌باشد. Hopwood با استفاده از این موارد نحوه موفقیت وشکست تصاویر، حصول پذیرش و جرقه مشاجرات را کشف می‌کند. در طول مسیر، او نشان می‌دهد که چگونه رشد و نمو جنین فرآیندی است که ما می‌توانیم ببینیم، مقایسه کنیم، مورد بحث قرار دهیم و چگونه نسخه‌برداری کنیم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری