آناتومی طبیعی و آسیب‌شناسی کتف / Normal and Pathological Anatomy of the Shoulder

آناتومی طبیعی و آسیب‌شناسی کتف Normal and Pathological Anatomy of the Shoulder

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Gregory I Bain, Eiji Itoi, Giovanni Di Giacomo, Hiroyuki Sugaya
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 410
  • شابک / ISBN : 9783662457184

توضیحات

این پژوهش عالی درمورد آناتومی بالینی پیشرفته و پاتوآناتومی کتف که توسط نویسندگان برجسته جهان نگارش شده است، پیشرفت‌های قابل توجه اخیر درمورد درک آناتومی و پاتولوژی را نشان می‌دهد. این کتاب تصاویر عالی نمونه‌های آناتومی و عکس‌های کاملی از آرتروسکوپی، بافت‌شناسی و رادیولوژی را به‌طور زیبایی به تصویر می‌کشد. متن همراه ارتباط بالینی، بیومکانیکی‌ و کاربردی و توجه بر جنبه‌های مهم عملکرد بالای ورزشکار را به ارمغان می‌آورد. علاوه‌براین کتاب با دقت نحوه پاسخگویی هر جزء از آناتومی طبیعی به آسیب، بیماری و انحطاط را ارزیابی می‌کند. نکته ظریف پاتوآناتومی این است که موارد بالینی، بافت‌شناسی، رادیولوژی، آرتروسکوپی و جراحی باز را نشان می‌دهد. این متن عملکرد پاتوآناتومی در معرفی بیمار، معاینه بالینی و تصویربرداری را به‌تفصیل شرح می‌دهد. همچنین چگونگی تأثیر پاتولوژی روی سیر طبیعی و نتیجه درمان فیزیکی و تأثیر نظریات برای معالجه جراحی را توصیف می‌کند. این کتاب ارزش بسیار زیادی هم برای کارآموزان و هم برای متخصصانی که اختلالات کتف را مدیریت می‌کنند ازجمله جراحان ارتوپدی، پزشکان ورزشی و فیزیوتراپ‌ها خواهد داشت. همچنین برای آناتومیست‌ها و آسیب‌شناسان جذابیت زیادی دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری