تغییر پیشرو کسب‌و‌کار؛ راهنمای کاربردی برای متحول ساختن سازمان شما / Leading Business Change: A Practical Guide to Transforming Your Organization

تغییر پیشرو کسب‌و‌کار؛ راهنمای کاربردی برای متحول ساختن سازمان شما Leading Business Change: A Practical Guide to Transforming Your Organization

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Karin Stumpf
  • ناشر : Productivity Press
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 144
  • شابک / ISBN : 9781498726573

توضیحات

بسیاری از کتاب‌ها با تمرکز بر مدیریت تغییر در نحوه رسیدن شرکت‌ها به اهداف بزرگ سازمانی خود، به جای آنچه رهبران فردی باید انجام دهند توزیع می‌شوند. “تغییر پیشرو کسب‌و‌کار” یک متن ساده و جالب است که این نیاز را برطرف می‌کند و به شما برای فکر کردن با دقت بیشتر درمورد پیاده‌سازی تغییرات به‌عنوان یک رهبر الهام می‌بخشد.
این کتاب روشی اثبات‌ شده برای کمک به رهبران دارای ابتکارات جهانی که با پروژه‌های غیرممکن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و تسلیم اهداف خود می‌شوند ارائه می‌دهد. بخش اول کتاب رویکرد نویسنده برای تغییر مدیریت، تمرکز بر نیاز نه تنها برای یک رویکرد موثر بلکه برای رهبری موثر را توضیح می‌دهد. سه قسمت بعدی خوانندگان را از طریق سه مرحله روش‌شناسی نویسندگان با استفاده از نمونه‌های حقیقی که نحوه اعمال هر مرحله در دنیای واقعی را نشان می‌دهد همراهی می‌کند.
نویسنده هر فصل را با یک داستان کوتاه درمورد تجارب اجرایی ساختگی آغاز می‌کند. داستان‌های مختلف کاربرد روش‌های مورد بحث در این کتاب را نشان می‌دهد. هر فصل همراه با سوالاتی است که به شما کمک می‌کند سبک رهبری خود را ارزیابی کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری