راهبردهای تحلیلی بازاریابی / Marketing Analytics Roadmap: Methods, Metrics, and Tools

راهبردهای تحلیلی بازاریابی Marketing Analytics Roadmap: Methods, Metrics, and Tools

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jerry Rackley
  • ناشر : Apress
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 159
  • شابک / ISBN : 9781484202609

توضیحات

بسیاری از مدیران، بازاریابی را به‌عنوان یک تلاش خلاقانه مشاهده می‌کنند، نه چیزی که قابل اندازه‌گیری و کنترل توسط اعداد باشد. اما رهبران امروزی خواستار پاسخگویی بیشتری هستند. آنها می‌خواهند بدانند که سرمایه‌گذاری در بازاریابی‌شان باز می‌گردد، و برای به‌دست آوردن این تعداد ROI (بازده کل شرکت)، شما به تجزیه‌وتحلیل نیاز دارید. این انتظار می‌رود که این مسئله برای بسیاری از فروشندگان و مدیران بازاریابی که به قابلیت‌های بازاریابی اعتماد کرده‌اند هولناک باشد، اما “راهبردهای تحلیلی بازاریابی” با استفاده از ابزارهای تجزیه‌وتحلیل نشان می‌دهد که به‌کار گرفتن تجزیه‌وتحلیل فقط یک روش برای نگه داشتن CEO (مدیر عامل) نیست. این کتاب نتایج بازاریابی را بهبود می‌بخشد و تضمین می‌کند که بازاریابان یک جایگاه در فهرستی که در آن تصمیم‌های بزرگ کسب می‌کنند بسازند.
در این کتاب کارشناس تحلیل‌گر Jerry Rackley به شما نشان می‌دهد که چگونه فرآیند تحلیلی بازاریابی صحیح را درک و پیاده‌سازی کنید که این مسئله به شما کمک می‌کند تا کار حدسی درمورد نتایج تولید شده توسط تلاش‌های بازاریابی خود را حذف کنید. در نتیجه بیشتر مشتریان را جذب کرده و حفظ خواهید کرد. حتی بهتر، شما درمی‌یابید که یک فرآیند تحلیلی کمک می‌کند تا کل سازمان تصمیم‌گیری بهتری داشته باشد نه فقط بازاریابان.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری