پلانکتون؛ شگفتی‌های توده‌ای جهان / Plankton: Wonders of the Drifting World

پلانکتون؛ شگفتی‌های توده‌ای جهان Plankton: Wonders of the Drifting World

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Christian Sardet
  • ناشر : University Of Chicago Press
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 223
  • شابک / ISBN : 9780226188713

توضیحات

مشاهده این موجودات از نزدیک برای اولین بار می‌تواند یک تجریه هیجان‌انگیز باشد. عکس‌های این کتاب توسط صدها نفر به صورت نمای نزدیک از پلانکتون‌ها گرفته شده است و خوانندگان را به دنیای دیگری می‌برد. رنگ‌های زیبای موجودات در صفحات سیاه و سفید کتاب، اجازه می‌دهد خوانندگان هر چشم و هر مو و شاخک حساس جانور را بررسی کنند. چتر دریایی، بچه قورباغه و باکتری‌ها در سراسر کتاب وجود دارند که نشان‌دهنده دامنه گسترده‌ای از موجودات زنده وابسته به جریان‌های توده‌ای است. مطالب آموزنده Christian Sardet پایه بیولوژیکی از هر گونه‌ای را توضیح می‌دهد، درحالی‌که آنها را به دنیای جانداران بزرگتر متصل می‌کند. او با منشاء و تاریخچه پلانکتون آغاز می‌کند، پس از آن درمورد هر گروه تفحصص می‌کند، شانه‌داران و کیسه‌تنان،‌ سخت‌پوستان و نرم‌تنان و کرم‌ها و بچه قورباغه‌ها را پوشش می‌دهد. او همچنین تأثیر مسلم پلانکتون در زندگی ما را شرح می‌دهد. توده پلانکتون از طریق جهان ما عمدتا نهان است، با این ‌حال آنها موجودات متنوعی هستند که نود و پنج درصد از زندگی اقیانوسی را تشکیل می‌دهند. از نظر بیولوژیکی، آنها پایه و اساس غذای آبزیان بوده و تا حد امکان دی‌اکسیدکرین گیاهان زمین را مصرف می‌کنند. این کتاب خوانندگان را به یک سفر دیدنی و جذاب می‌برد که اقیانوس را در مسیری که هرگز تصور نمی‌کنند مشاهده خواهند کرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری