محیط زیست و چشم‌انداز در طراحی بزرگراه / The Environment and Landscape in Motorway Design

محیط زیست و چشم‌انداز در طراحی بزرگراه The Environment and Landscape in Motorway Design

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Guochao Qian, Shuyu Tang ,Min Zhang, Chun Jing
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 382
  • شابک / ISBN : 9781118332979

توضیحات

ساخت و بهره‌برداری بزرگراه تأثیر قابل توجهی بر محیط زیست دارد. درحالی‌که اجتناب از چنین تأثیری غیرممکن است. بزرگراه‌های مدرن ساخته می‌شوند و چشم‌اندازها تا آنجا که امکان‌پذیر است این تأثیرات را به حداقل می‌رسانند. محوطه‌سازی خوب تأثیر بر کسانی که نزدیک بزرگراه‌ها زندگی و یا کار می‌کنند را به‌حداقل می‌رساند، درحالی‌که در همان زمان بازسازی چشم‌انداز طبیعی در طول ساخت آنها را پریشان می‌کند. طراحی چشم‌انداز بزرگراه شامل ارجاع به تمام جنبه‌های محوطه‌سازی بزرگراه‌ها ازجمله بستر مبادلات، سدها، پل‌ها، ایستگاه‌های عوارضی و خدمات و سیستم‌های زهکشی می‌باشد. این کتاب رسیدگی‌های مناسب برای تأثیر منفی بر محیط اطراف در طول روند ساخت‌وساز را بررسی کرده و ارزیابی زیست‌محیطی و حفاظت از استراتژی برای مسیر بزرگراه را مورد بحث قرار می‌دهد. چین در برخی موارد جهت طراحی چشم‌انداز بزرگراه پیشتاز است به‌طوری‌که منجر به رشد و توسعه سریع همراه با منابع مالی برای اجرای آثار بزرگ زیرساخت‌ها و مفاهیم،‌ تکنولوژی‌ها و روش‌های توسعه یافته برای این بزرگراه‌ها می‌شود. این کتاب تجربه با ارزش جهت استراتژی‌های توسعه پایدار برای مواردی ازجمله زیرساخت‌ها را ‌ارائه می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری