مطالعه سیستم تولید تویوتا / A Study of the Toyota Production System: From an Industrial Engineering Viewpoint (Produce What Is Needed, When It’s Needed)

مطالعه سیستم تولید تویوتا A Study of the Toyota Production System: From an Industrial Engineering Viewpoint (Produce What Is Needed, When It’s Needed)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Shigeo Shingo, Andrew P. Dillon
  • ناشر : Productivity Press
  • چاپ و سال / کشور: 1989
  • تعداد صفحه : 153
  • شابک / ISBN : 9780915299171

توضیحات

کتاب “مطالعه سیستم تولید تویوتا” اولین کتاب انگلیسی‌زبان درباره سیستم JIT است که با دیدگاه مهندسی نوشته شده است.
هنگامیکه صنایع Omark، 500 کپی از این کتاب خریداری کردند و در سطح شرکت به مطالعه آن پرداختند، Omark به پیشگام آمریکایی در سیستم JIT تبدیل شد.
در اینجا از استدلال کلاسیک مهندسی صنعتی دکتر Shingo برای اولویت تمرکز بر فرآیند نسبت به پیشرفت‌های عملیاتی در تولید استفاده شده است.
دکتر Shingo مکانیسم پایه سیستم تولید تویوتا را شرح می‌دهد، تولید به‌عنوان یک شبکه عملیاتی از فرآیند‌ها و عملیات را بررسی می‌کند و سپس درباره مکانیسم ضروری ساخت سیستم JIT ممکن در هر برنامه تولیدی به بحث می‌پردازد. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به‌ موارد زیر اشاره کرد:
ارائه موضوعات منابع اصلی درزمینه سیستم Just-In-Time
تشریح راه‌های جدید تفکر درباره سود، موجودی، تولید بی‌ارزش و بهره‌وری
توضیح اصول سطح‌بندی، روند کاری استاندارد، کنترل چند ماشینه، روابط تهیه‌کنندگان و موارد بیشتر دیگر
اگر شما یک دانشجوی جدی و با پشتکار در رشته تولید هستید، با خواندن این منبع اولیه درزمینه اصول قدرتمند سیستم تولید JIT به مزایای بسیار مفیدی دست خواهید یافت.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری