جواهرات مهره‌ای خلاق / Creative Beaded Jewelry: 33 Exquisite Designs Inspired by the Arts of China, Japan, India and Tibet

جواهرات مهره‌ای خلاق Creative Beaded Jewelry: 33 Exquisite Designs Inspired by the Arts of China, Japan, India and Tibet

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Carolyn Schulz
  • ناشر : Tuttle Publishing
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 80
  • شابک / ISBN : 9780804847506

توضیحات

با این کتاب بی‌بدیل که از دست‌سازه‌های آسیایی الهام گرفته شده است، مجموعه‌ای از جواهرات مهره‌ای چینی، ژاپنی، هندی و تبتی بسازید. دست‌بندهایی که با موتیف‌های پروانه‌ای چینی زینت ‌یافته‌اند، گردنبندهای طلا و مروارید که با فرم‌های فرش ایرانی آراسته شده‌اند و دست‌بند معروف Shamballa، تنها بخشی از جواهرات هنرمندانه‌ای است که در این کتاب شگفت‌انگیز که توسط هنرمند جواهرساز Carolyn Schulz، تالیف شده است یاد خواهید گرفت.
این کتاب، هم برای افراد مبتدی مناسب است و هم افراد باتجربه، طرح‌های بسیار نابی را خواهند یافت. نتیجه پروژه‌های کتاب، جواهراتی خواهند بود که فوق‌العاده بوده و در هر مکانی قابل استفاده هستند.
ساختن برخی از قطعات جواهر فقط چند دقیقه زمان نیاز دارد و همه آنها جذاب و با مواد کم‌هزینه هستند. بیشتر موادی که در ساخت 33 جواهر معرفی شده در کتاب استفاده می‌شوند، در هر فروشگاهی که مواد مربوط به هنرهای دست‌ساز را دارند، یافت می‌شوند.
تکنیک‌های ساده کار کردن با زنجیر، انواع نخ‌ها و سیم‌ها، بندهای کشی و نخی و پلاستیکی بسیار واضح توضیح داده شده‌اند. اگر انتخاب مهره‌ها هم خلاقانه صورت بگیرد، نتیجه‌ای جز گوشواره‌ها، دستنبدها، گردنبند‌ها و انگشتر‌های مهره‌ای بسیار زیبا نخواهند داشت و با استفاده‌کردن از این جواهرات حس غرور خواهید کرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری