یک بشقاب حیرت؛ 150 خلاقیت تازه در کسرول‌های کلاسیک / One-Dish Wonders: 150 Fresh Takes on the Classic Casserole

یک بشقاب حیرت؛ 150 خلاقیت تازه در کسرول‌های کلاسیک One-Dish Wonders: 150 Fresh Takes on the Classic Casserole

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : The Editors of Southern Living Magazine
  • ناشر : Oxmoor House
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 256
  • شابک / ISBN : 9780848745448

توضیحات

کسرول، غذایی است که هرگز قدیمی نخواهد شد. سادگی تهیه این غذا دلیل اصلی محبوبیت آن طی سال‌های طولانی است. شما می‌توانید به‌راحتی آن را در فریزر خود نگه‌ دارید تا زمانیکه نمی‌دانید برای ناهار یا شام چه چیزی تهیه کنید و یا زمان کافی برای تهیه غذا ندارید، از آن استفاده کنید.
کتاب آشپزی یک بشقاب حیرت، شامل دستورالعمل‌هایی است که از مواد تازه، غنی و طعم‌دهنده‌های لذیذ استفاده کرده‌اند. پنج فصل کتاب، شامل صبحانه‌های لذیذ، انواع کسرول‌های محبوب کلاسیک، غذا‌های اصلی بدون گوشت و دسرهای محبوب، همچنین دستورالعمل‌های خلاقانه جدید در کسرول‌های کلاسیک مانند پای مرغ، پاستا و پنیر، لازانیا، پای چوپان و موارد بیشتر دیگر، می‌باشند.
این کتاب، فصل مجزایی با ‌نام “کسرول 101” را در بردارد که تمام نکات لازم درباره سس‌ها، وسایل آشپزی، ترکیب مواد و ذخیره‌سازی غذا را ارائه می‌دهد. همچنین تکنیک‌ها و ترفندهایی برای تهیه یک وعده‌ غذایی کامل، تسلط بر تکنیک‌های مشکل و تغییر مواد تشکیل‌دهنده برای ایجاد طعم‌های جدید را معرفی می‌کند.
کتاب حاضر به‌سرعت به کتاب آشپزی مورد علاقه شما برای انواع غذاهای لذیذ تبدیل خواهد شد که برای سرتاسر سال مورد استفاده قرار می‌گیرند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری