بیمار دیجیتال؛ پیشبرد درمان، پژوهش و آموزش / The Digital Patient: Advancing Healthcare, Research, and Education (Wiley Series in Modeling and Simulation)

بیمار دیجیتال؛ پیشبرد درمان، پژوهش و آموزش The Digital Patient: Advancing Healthcare, Research, and Education (Wiley Series in Modeling and Simulation)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : C. D. Combs, John A. Sokolowski, Catherine M. Banks
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 336
  • شابک / ISBN : 9781118952757

توضیحات

تاکید صنعت بهداشت و درمان بر جلوگیری از بیماری و افزایش سلامتی است، بجای آنکه صرفا به بیماری، واکنش نشان دهیم.
کتاب بیمار دیجیتال با معرفی یکی از امیدوارکننده‌ترین اقدامات داده‌های بزرگ، منبعی مناسب در زمینه ساخت و بکارگیری بیمار دیجیتال و اثرات آن در زمینه درمان، پژوهش و آموزش، ارائه می‌دهد.
بیمار دیجیتال، تنها براساس اطلاعات جدید در تمام حوزه‌های “omics” ساخته نخواهد شد، بلکه شامل آنالیز سیستم، داده‌های بزرگ و تلاش‌های گوناگون برای مدل‌سازی فیزیوم انسانی و نمایش تقریبی آن می‌باشد. بیمار دیجیتال توسط همکاری هدفمند بیماران، همچنین محققان علمی، بالینی و سیاسی، تحقق خواهد یافت. این کتاب، تلاش‌های پژوهشی بین‌المللی، که منجر به تحولات موجود در حوزه بیمار دیجیتال، کثرت پژوهش‌های موجود در زمینه سیستم‌های بیولوژی و شبیه‌سازی چندمقیاسی و کاربردهای قریب‌الوقوع در حوزه درمان شخصی شده‌اند را بررسی می‌کند.
کتاب حاضر، یک منبع مفید برای متخصصان شبیه‌سازی مانند تکنسین‌های بالینی،‌ پزشکان راهنما، مدیران، متخصصان فناوری شبیه‌سازی، اعضای هیئت علمی و مدرسانی که درحال تحقیق و توسعه در زمینه علوم زندگی، علوم فیزیکی و مهندسی هستند، می‌باشد. همچنین یک مکمل ایده‌آل برای دوره‌های سطح کارشناسی ارشد در رشته‌های مدل‌سازی، شبیه‌سازی و تجسم انسان است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری