زیرساخت سبز جهانی؛ درس‌هایی برای مدیریت، سرمایه‌گذاری و سیاست‌گذاری موفق / Global Green Infrastructure: Lessons for successful policy-making, investment and managemen

زیرساخت سبز جهانی؛ درس‌هایی برای مدیریت، سرمایه‌گذاری و سیاست‌گذاری موفق Global Green Infrastructure: Lessons for successful policy-making, investment and managemen

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ian Mell
  • ناشر : Routledge
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 224
  • شابک / ISBN : 9781138854642

توضیحات

تحقیقات کاوش‌کننده‌ برنامه‌ریزی زیرساخت سبز، در طول دهه گذشته شکوفا شده است. هرچند همچنان شکافی میان درک مفهومی زیرساخت سبز و کاربرد عملی آن، وجود دارد.
کتاب زیرساخت سبز جهانی، با گردهم‌آوردن ارزیابی‌های سیاست‌‌گذاری زیرساخت سبز و عملکرد آن، از سرتاسر جهان، مکان‌هایی که عملکردهای موفقی داشته‌اند را شناسایی می‌کند.
کتاب حاضر نمونه‌هایی از حوزه‌های بزرگ توسعه زیرساخت سبز در انگلستان، اروپا و آمریکا، انواع گزینه‌های سرمایه‌گذاری را که می‌توانند منجر به منابع اقتصادی-اجتماعی شوند را برجسته می‌سازد. همچنین آگاهی رو‌ به رشد از ارزش افزوده برنامه‌ریزی مناظر در شهرهای به‌سرعت در حال توسعه، مانند هند و چین را بررسی می‌کند. کتاب زیرساخت سبز جهانی با توجه بر ده مورد مطالعاتی بین‌المللی، راه‌هایی که اکولوژی و راه ‌حل‌های مهندسی‌‌شده، می‌توانند باعث توسعه موفق شهری شوند را برجسته می‌سازد.
این کتاب، براساس پژوهش‌های در محل، حاصل تلاش جامعه رو به رشد پژوهشگران و متخصصان زیرساخت سبز، نگاهی به تناقضات، اجماع و توسعه پایگاه اسناد سرمایه‌گذاری‌های موفق، می‌اندازد. همچنین، براساس آموخته‌های حاصل از یک دهه تجربه، ارائه و بازتاب، یک تفسیر دقیق از رویکرد‌های معاصر سرمایه‌گذاری در سبزسازی شهری و زیرساخت سبز، ارائه می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری