هندبوک کاربردی سنجش از راه دور / Practical Handbook of Remote Sensing

هندبوک کاربردی سنجش از راه دور Practical Handbook of Remote Sensing

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Samantha Lavender
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 244
  • شابک / ISBN : 9781498704335

توضیحات

بیش از یک‌هزار ماهواره فعال در مدار اطراف زمین، با کاربردهایی ازجمله ناوبری، انتقال داده و سنجش از راه دور، وجود دارد. تکنولوژی فضامحور، دسترسی به اطلاعات را برای همگان، امکان‌پذیر کرده است.
کتاب هندبوک کاربردی سنجش از راه دور، یک درک کامل از اصول علمی پایه‌‌ مورد نیاز برای اجرای سنجش از راه دور، در خانه یا در محل کار، با استفاده از یک کامپیوتر شخصی، ارائه می‌دهد.
این کتاب، شامل اطلاعات مورد نیاز برای یافتن، دریافت، آنالیز و مشاهده موثر داده‌های زیست محیطی است که توسط متخصصی با بیش از 15 سال تجربه نوشته شده است، که دیدگاه یک غیرمتخصص در جهت مرور ساده مسیر تخصصی نویسنده، او را همراهی می‌کند. این امکان، کتاب را به یک راهنما برای تمام افراد علاقمند به استفاده از تکنولوژی سنجش از راه دور تبدیل کرده است، بدون آنکه به یک متخصص در این موضوع تبدیل شوند.
کتاب حاضر، علم مربوط به سنجش از راه دور و در واقع نحوه کارکرد آن و چگونگی استفاده از آن در دنیای واقعی را شرح می‌دهد. نویسندگان با استفاده از یک کامپیوتر شخصی استاندارد، به خوانندگان درجهت کشف انواع تصاویر ماهواره‌ای و چگونگی استفاده از این تصاویر در جهت نظارت بر تغییرات زیست‌محیطی در حوزه‌های کاربردی دنیای واقعی، از جمله محیط زیست‌های شهری، مناظر طبیعی، چرخه آب در زمین و محیط‌های ساحلی، کمک می‌کنند.
این کتاب، اساسا به استفاده عملی از داده‌های نوری دریافت‌شده از ماموریت‌های ماهواره لندست، به‌همراه نمونه‌‌های بیشتر، براساس ابزار MODIS، ماهواره TerraSAR-X و مجموعه داده‌های پیش‌ پردازش، مانند داده‌هایی که توسط خدمات کوپرنیک فراهم شده‌اند، تمرکز دارد. همچنین یک بازبینی از تحولات آینده نزدیک در ماهواره‌ها، حس‌گرها و پردازش داده، و یک بازبینی از ابزارهای آینده نزدیک و تحولات طولانی مدت،‌ ارائه می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری