طراحی داخلی مسکونی؛ راهنمای برنامه‌ریزی فضاها / Residential Interior Design: A Guide To Planning Spaces

طراحی داخلی مسکونی؛ راهنمای برنامه‌ریزی فضاها Residential Interior Design: A Guide To Planning Spaces

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Maureen Mitton
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 288
  • شابک / ISBN : 9781119013976

توضیحات

کتاب طراحی داخلی مسکونی، با تمرکز بر روی طراحی واقعی، ارگونومی و اینکه چطور سیستم‌های ساخت‌و‌ساز بر روی هر فضا تاثیر می‌گذارند، یک مرجع استاندارد صنعتی برای تمام جنبه‌های برنامه‌ریزی فضاهای مسکونی به‌شمار می‌آید.
ویرایش سوم این کتاب با جدیدترین اطلاعات کدی، شامل کد مسکونی بین‌المللی 2015 و کد ساخت‌وساز سبز بین‌المللی و همچنین مطالب جدیدی در زمینه بازسازی، به‌روز شده است.
این کتاب با صد‌ها طراحی و عکس، یک رویکرد گام‌‌به‌گام طراحی را نشان می‌دهد که قابل اجرا بر روی هر فضای مسکونی است و تضمین می‌کند که مهمترین عوامل در فرآیند تصمیم‌گیری، در نظر گرفته شده‌اند. طراحی داخلی، یک جزء اساسی از یک فضای مسکونی و یک مهارت مورد نیاز برای متخصصان طراحی و معماری است. این کتاب، یک مرجع کامل در زمینه تمام جنبه‌های طراحی مسکونی و عواملی است که باعث کارآیی هرچه‌بیشتر یک فضا می‌شوند.
از موضوعاتی که در کتاب حاضر به آن توجه شده است می‌توان به طراحی فضاهایی با توجه اولیه بر کاربرد روزانه، بررسی سیستم‌های ساخت‌وساز، قابلیت دسترسی، عوامل انسانی و موارد بیشتر دیگر،‌ به‌روز‌رسانی با آخرین کد‌های ساختمانی داخلی مسکونی، طراحی فضاهای داخلی برای هر خانه،‌ هر سبک و هر بودجه اشاره کرد.
طراحی فضای داخلی مسکونی، چیزی بیش از انتخاب رنگ‌ها و وسایل خانه است. این طراحی درباره افراد، نحوه ارتباط آن‌ها و استفاده از فضا و درباره شکل‌‌‌دادن به فضا برای مطابقت با عملکرد آن به بهترین روش ممکن می‌باشد.
کتاب طراحی داخلی مسکونی، یک راهنمای شفاف و جامع است که قابل استفاده در هر زمانی می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری