راهنمای سفر به سیسیل ‌Lonely Planet / Lonely Planet Sicily (Travel Guide), 7 Edition

راهنمای سفر به سیسیل ‌Lonely Planet Lonely Planet Sicily (Travel Guide), 7 Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Lonely Planet
  • ناشر : Lonely Planet
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 320
  • شابک / ISBN : 9781786572240

توضیحات

کتاب راهنمای سفر به سیسیل ‌Lonely Planet، مناسب‌ترین و به‌روز‌ترین مشاوره‌های سفر را در زمینه آنچه باید ببینید، آنچه باید نادیده بگیرید و اکتشافات پنهانی که منتظر شما هستند، ارائه می‌دهد.
در سیراکوس جذاب، از تاریخ لذت ببرید، در کنار دهانه پوشیده از گدازه استرومبلی قدم بزنید، یا قلعه‌های فروریخته در شهرهای تپه‌ای بسیار زیبا را بازدید کنید.
با این همراه قابل اعتماد، به قلب سیسیل بزنید و سفر خود را آغاز کنید. برخی از مطالبی که در این کتاب می‌خوانید، شامل موارد زیر است: نقشه‌ها و تصاویر تمام‌رنگی در سرتاسر کتاب، نکات برجسته و برنامه‌‌های سفر، نکته‌های خودمانی برای ذخیره زمان و پول و گشت‌زدن مانند یک بومی، اجتناب از مناطق پرجمعیت و مشکل، اطلاعات ضروری مانند ساعت‌ کار، شماره‌های تماس، وب‌سایت‌ها، نکته‌های حمل‌ونقل، قیمت‌ها، بررسی صادقانه هزینه خوراک، استراحت، بازدید مناظر دیدنی، بیرون‌رفتن و خرید برای تمام بودجه‌ها، اطلاعات فرهنگی از جمله غذا، تاریخ، سیاست، آداب و رسوم، ادبیات، سینما، مافیا، هنر و معماری و تمام اطلاعات ارزشمندی که در کتاب‌های راهنمای دیگر نخواهید یافت.
در این راهنما، مناطقی همچون پالرمو، جزایر بادی، سیسیل غربی، ساحل تایرنین، ساحل ایونی، سیراکوس، سیسیل مرکزی، اقیانوس مدیترانه و موارد بیشتر دیگر، پوشش داده شده‌اند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری