دایره‌المعارف یادگیری ماشین و داده‌کاوی / Encyclopedia of Machine Learning and Data Mining

دایره‌المعارف یادگیری ماشین و داده‌کاوی Encyclopedia of Machine Learning and Data Mining

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Claude Sammut
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 1,335
  • شابک / ISBN : 9781489976857

توضیحات

ویرایش به‌روز، توسعه‌یافته و معتبر دایره‌المعارف یادگیری ماشین و داده‌کاوی،‌ برای آن دسته از افرادی که خواهان ورود به تمام جنبه‌های رشته وسیع یادگیری ماشین و داده‌کاوی هستند، یک دسترسی آسان به اطلاعات اصلی این رشته فراهم می‌کند.
این کتاب جامع، شامل 800 ورودی است که 150 تای آن به‌روز یا اضافه شده‌اند، مملو از منابع ادبی ارزشمند است و پورتالی از اطلاعات دقیق‌تر در زمینه موضوعات ارائه‌شده،‌ برای خواننده فراهم می‌کند.
موضوعات این کتاب، شامل یادگیری و منطق، داده‌کاوی، کاربردها، متن‌کاوی،‌ یادگیری آماری، یادگیری تقویتی، الگو‌کاوی، گراف‌کاوی، داده‌کاوی رابطه‌ای، محاسبات تکاملی، نظریه اطلاعات،‌ کلونینگ یا شبیه‌سازی رفتار و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. موضوعات کتاب توسط یک هیئت مشورتی بین‌المللی برجسته، انتخاب شده‌اند. هر ورودی به‌‌صورت جامع بررسی و کارشناسی شده است و شامل تعریف، کلمات کلیدی،‌ تصویر،‌ کاربردها، کتاب‌شناسی و لینک به آثار مرتبط می‌باشد.
مطالب توضیحی و آموزشی کتاب، آن را به یک منبع کاربردی برای دانشجویان، دانشگاهیان یا متخصصانی که روش‌های یادگیری ماشین و داده‌کاوی را در پروژه‌های خود به کار گرفته‌اند،‌ تبدیل شده است.
تکنیک‌های یادگیری ماشین و داده‌کاوی، کاربردهای بی‌شماری ازجمله در علم داده‌ها دارند و این منبع برای تمام کسانی که به ‌دنبال دسترسی سریع به اطلاعات مهم این مبحث هستند، ضروری است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری