اطلس تخریب مواد / Atlas of Material Damage, Second Edition

اطلس تخریب مواد Atlas of Material Damage, Second Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : George Wypych
  • ناشر : ChemTec Publishing
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 338
  • شابک / ISBN : 9781927885253

توضیحات

ویرایش دوم کتاب اطلس تخریب مواد،‌ یک تحلیل سیستماتیک از حالت‌های تخریب و ریخت‌شناسی مواد آسیب‌دیده را ارائه می‌دهد و با مقایسه تجارب صنعت‌های مختلف، درباره رایج‌ترین شکست‌ها، دلایل این شکست‌ها و پیشرفت‌های بالقوه برای جلوگیری از تخریب مواد در آینده،‌ اطلاعات آموزنده‌ای ارائه می‌دهد.
قابلیت اطمینان محصول، یک هدف مهم برای دانشمندان و مهندسان مواد است. عملکرد بی‌وقفه محصولات تولید‌شده در شرایط معمولی و سخت استفاده، هدف بزرگ توسعه محصول و مهم‌ترین شاخص کیفیت مواد است. این اطلس، شامل تصاویر میکروسکوپیک، نمودارهای شماتیک و گراف‌هایی است که چگونگی تخریب مواد، نحوه تولید مواد برای عدم تخریب آن‌ها و چگونگی طراحی مواد جهت استفاده از آن‌ها در ایجاد محصولات ویژه و برجسته را نشان می‌دهند. یافته‌های ارائه‌شده توسط هر تصویر، به طور کامل در متن توضیح داده شده‌اند.
مواد باید به طور فزاینده‌ای ساختار مطلوب و مورفولوژی طراحی ویژه‌ای داشته باشند. کتاب حاضر، نمونه‌های متعددی ارائه می‌دهد که چگونه این مورفولوژی خاص می‌تواند در صنعت الکترونیک، پلاستیک، صنعت دارویی، هوافضا، کاربردهای خودرو، پزشکی، دندانپزشکی و بسیاری از رشته‌های دیگر حاصل شوند.
این کتاب، اطلاعاتی در زمینه ایجاد نقص و تخریب مواد ارائه می‌دهد،‌ درباره اثر ترکیب، ویژگی‌های مورفولوژیکی و ساختار مواد مختلف در زمینه عملکرد مواد، دوام و انعطاف‌پذیری و تحلیل علت تخریب و فرسایش مواد و اثر شرایط پردازش در تخریب مواد را مورد بحث قرار می‌دهد.
کتاب حاضر شامل داده‌ها و تصاویر مرتبط با بسیاری از انواع مواد است که آن را به یک راهنمای مهم برای مهندسان شاغل در طیف وسیعی از بخش‌های بازار تبدیل کرده است. ارائه اطلاعات مهم مرتبط با این رشته، تشریح تکنیک‌های ارزیابی و تصویر‌برداری موجود، مهندسان و دانشمندان را قادر به گرفتن تصمیمات مهم و موثر، ارائه یک ابزار ضروری برای شناسایی تخریب مواد و پیاده‌سازی تعمیرات موفق و ساختارهای جایگزین می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری