باغبانی با بودجه کم؛ 100 پروژه باغبانی بازآفرینی‌شده سرگرم‌کننده / Gardening on a Shoestring: 100 Fun Upcycled Garden Projects

باغبانی با بودجه کم؛ 100 پروژه باغبانی بازآفرینی‌شده سرگرم‌کننده Gardening on a Shoestring: 100 Fun Upcycled Garden Projects

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Alex Mitchell
  • ناشر : Cool Springs Press
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 160
  • شابک / ISBN : 9781591866718

توضیحات

با این کتاب یاد بگیرید که چگونه یک باغ کم‌هزینه، با سختی و زحمت کمتر و خلاقیت بیشتر خلق کنید.
کتاب باغبانی با بودجه کم، تنش کیف پول هر باغبان را کاهش می‌دهد، درحالیکه آن‌ها را با پروژه‌های سرگرم‌کننده و خلاق برای ایده‌ها و نکته‌های بازآفرینی، باغبانی و طرح‌های جایگزین که باغبانی را به یک کار لذت‌بخش و اقتصادی تبدیل خواهد کرد، الهام می‌بخشد.
نویسنده کتاب، Alex Mitchell با ترکیب مهارت‌های باغبانی کلاسیک و ایده‌های فراخلاقانه، به خوانندگان، 100 روش برای بازآفرینی باغ‌های خود، با خلق پروژه‌های خودآموز مبتکرانه و رشد باغ‌های سرسبز، ارائه می‌دهد. از اشیاء رایج برای بازآفرینی (مانند قوطی حلبی، کیسه‌های قدیمی سیب‌زمینی و صافی ظرف‌شویی) تا بازبینی تکنیک‌های پایه باغبانی (مانند پرورش دانه)، هزینه‌های کلی باغ می‌تواند به‌طور چشمگیری کاهش یابد. این کتاب، با عکاسی، تصاویر و نکته‌های بسیار متعدد، اطلاعات بسیار مفیدی برای خوانندگان جهت ساخت یک باغ بهتر و به‌صرفه‌تر ارائه می‌دهد.
اگر شما یک صاحب‌خانه جدید هستید یا با هیولای وام مسکن روبرو هستید یا یک مستاجر که نمی‌خواهید گیاهان دائمی خود را در خانه موقت‌تان ترک کنید یا یک باغبان آگاه به هزینه هستید که به‌دنبال مجموعه‌ای از نکته‌های خلاقانه می‌گردید، این کتاب به قفسه کتابخانه شما تعلق دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری