طراحی شهری؛ گونه‌شناسی روش‌ها و محصولات / Urban Design: A Typology of Procedures and Products

طراحی شهری؛ گونه‌شناسی روش‌ها و محصولات Urban Design: A Typology of Procedures and Products

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jon Lang
  • ناشر : Routledge
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 254
  • شابک / ISBN : 9781138188358

توضیحات

ویرایش دوم کتاب طراحی شهری، با تعریف این حوزه و پرداختن به اختلافات و اهداف طراحی شهری، یک معرفی جامع و دردسترس از طراحی شهری را ارائه می‌دهد.
ویرایش جدید این کتاب با بیش از 50 مطالعه موردی بین‌المللی به‌روز، به ارائه یک مدل سه‌بعدی می‌پردازد که با آن، فرآیندها و محصولات مرتبط، ازجمله نوع محصول، نوع پارادایم و نوع رویه را دسته‌بندی می‌کند.
مطالعات موردی نه‌تنها گونه‌شناسی را شفاف می‌سازند بلکه اطلاعاتی که طراحان می‌توانند به‌عنوان سوابق در کار مخصوص به خود از آن‌ها استفاده کنند را ارائه می‌دهند. این پروژه‌های مورد مطالعه، به‌طور منحصر‌به‌فرد، توسط الگوی طراحی به کار گرفته‌شده، شکل گرفته‌اند و توسط نوع رویه‌ای به‌جای کارکرد ابزاری و استفاده از زمین، دسته‌بندی شده‌اند. دسته‌های مورد استفاده در این کتاب شامل طراحی کلی شهری، طراحی شهری تشکیل‌شده از یک قطعه، طراحی شهری پلاگین و طراحی شهری قطعه‌-قطعه می‌باشد.
کتاب حاضر، هم برای متخصصان و هم برای آن‌دسته از افرادی که با طراحی شهری در زندگی روزانه‌ خود روبرو هستند، نوشته شده است و یک معرفی ضروی برای این رشته و شیوه‌های آن، باتوجه به مسیر آینده این حوزه و آنچه می‌توان از گذشته فرا گرفت، به‌شمار می‌آید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری