نورپردازی برای انیمیشن؛ هنر داستان‌گویی تصویری / Lighting for Animation: The Art of Visual Storytelling

نورپردازی برای انیمیشن؛ هنر داستان‌گویی تصویری Lighting for Animation: The Art of Visual Storytelling

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jasmine Katatikarn
  • ناشر : Focal Press
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 272
  • شابک / ISBN : 9781138018679

توضیحات

کتاب نورپردازی برای انیمیشن با یک هدف در ذهن طراحی شده است و آن هم تبدیل‌کردن شما به یک هنرمند بهتر می‌باشد. Jasmine Katatikarn و Michael Tanzillo در سرتاسر کتاب، چشم‌های شما را برای آنالیز انتقادی‌تر آثار خود، تقویت می‌کنند و به شما روش‌ها و تکنیک‌های لازم برای بهبود حرفه‌تان را آموزش می‌دهند. این کتاب با تمرکز بر فلسفه‌ اصلی و مفاهیم کلیدی مورد استفاده توسط متخصصان این صنعت، بنیادی محکم برای یک حرفه موفق به عنوان یک هنرمند نورپرداز در جلوه‌های بصری و انیمیشن کامپیوتری می‌سازد.
در کتاب حاضر، دستورالعمل‌های دقیقی در زمینه ایجاد حال و هوا و داستان‌سرایی از طریق نور، استفاده از نور برای شکل‌دهی تصویری، هدایت چشم بیننده با نور و رنگ، جمع‌آوری و استفاده از تصاویر مرجع، نورپردازی موفق و گردش کار رندرینگ، رندرکردن لایه‌ها و طریقه استفاده از آن‌ها در جهت تاثیرگذاری بیشتر، مفاهیم خاص نورپردازی شامل نورپردازی شخصیت، نورپردازی محیط زیست و نورپردازی یک دنباله متحرک، خواص مواد و کار آن‌ها با نور و تکنیک‌های ترکیب‌بندی ضروری برای یک نورپرداز را پیدا خواهید کرد.
این کتاب بری آموزش بسته‌های نرم‌افزاری طراحی نشده است، چنین آموزش‌هایی در وب‌سایت‌ها، رسانه‌های آموزشی، دموهای آنلاین و دوره‌های آموزشی سنتی موجود، نحوه پیاده‌سازی برنامه‌های کامپیوتری خاصی را آموزش می‌دهند. این سبک آموزشی، نحوه ساخت یک عکس را آموزش خواهد داد اما کتاب نورپردازی برای انیمیشن به شما مهارت‌های فنی مورد نیاز برای ایجاد تصاویر زیباتر را آموزش می‌دهد و به شما کمک خواهد کرد تا به عنوان یک هنرمند نورپرداز حرفه خود را برای دستیابی به موفقیت، آغاز کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری