اقتصاد تجارت بین‌المللی زغال سنگ؛ چرا زغال سنگ همچنان منبع برق جهان است / Economics of the International Coal Trade: Why Coal Continues to Power the World

اقتصاد تجارت بین‌المللی زغال سنگ؛ چرا زغال سنگ همچنان منبع برق جهان است Economics of the International Coal Trade: Why Coal Continues to Power the World

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Lars Schernikau
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 463
  • شابک / ISBN : 9783319465555

توضیحات

زغال سنگ، تنها منبع مهم برق در سیاره ما به شمار می‌آید و امروزه 40 درصد تولید برق و 30 درصد انرژی اولیه را تامین می‌کند.
از زمان نگارش فصل اول کتاب اقتصاد تجارت بین‌المللی زغال سنگ، در طول چرخه فوق‌العاده کالا در سال 2006 و 2008، جهان تغییر کرده است. چطور این تغییر بر روی دنیای زغال سنگ تاثیر گذاشته است؟
اشتهای جهان برای انرژی همچنان فراتر از انتظار است. تا سال 2050، بالغ بر 6 بیلیون انسان نیازمند دسترسی به برق مناسب هستند. این کتاب، تجارت جهانی زغال سنگ، اهمیت، منبع، تقاضای جهانی، عرضه و تجارت، استفاده از اثرات زیست‌محیطی و آینده آن را به خوانندگان معرفی می‌کند. با وجود افزایش قیمت‌‌های اخیر، به نظر نمی‌رسد که زغال سنگ به عنوان یک موضوع محبوب حال حاضر، ظاهر شود. از این‌ رو ممکن است توجه کمی در جامعه علمی متوجه آن باشد.
این کتاب، برای اقتصاددانان انرژی، تاجران، سیاست‌مداران، اساتید دانشگاهی، معلمان دبیرستان،‌ دانشجویان و تمام افراد علاقمند به عوامل انرژی در جهان، مفید می‌باشد. همچنین برای تمام افرادی که در حال مطالعه حوزه‌های تغییرات اقلیمی و گرم‌شدن کره زمین هستند نیز مفید است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری