زبان‌پریشی و اختلالات ارتباطی نوروژنیک مرتبط / Aphasia and Related Neurogenic Communication Disorders, Second Edition

زبان‌پریشی و اختلالات ارتباطی نوروژنیک مرتبط Aphasia and Related Neurogenic Communication Disorders, Second Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ilias Papathanasiou
  • ناشر : Jones & Bartlett Learning
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 572
  • شابک / ISBN : 9781284077315

توضیحات

بهترین روش‌های ارزیابی زبان‌پریشی و مداخله، در کتاب زبان‌پریشی و اختلالات ارتباطی نوروژنیک مرتبط ارائه شده است و شامل مدل‌های عصب روانشناختی و روش‌های ارزیابی رسمی و غیررسمی برای افزایش تصمیمات صحیح توانبخشی بالینی می‌باشد.
مبانی نظری برای توانبخشی، راهنمایی‌هایی برای سازماندهی و ارائه درمان مبتنی بر شواهد، همچنین درمان ارتباطی مکمل و جایگزین، و درمان مبتنی بر کامپیوتر، همگی در این کتاب ارائه شده‌اند.
کتاب حاضر توسط متخصص بین‌المللی نوشته شده است و درحالیکه بر پیشرفت‌های مهم اخیر در زمینه اختلالات ارتباطی تاکید دارد، به ارائه یک رویکرد جهانی می‌پردازد. فصل‌های کتاب شامل تصاویر موردی برای کمک به دانشجویان جهت درک مسائل بالینی، اهداف یادگیری، سوالات بازبینی و یک مبحث درباره مسیرهای آینده که تحولات آینده در این حوزه را بررسی می‌کند، می‌باشد.
ویرایش دوم کتاب شامل فصل جدیدی در زمینه مفاهیم پایه،‌ مدیریت و اثربخشی، فصل جدید در زمینه ارزیابی شناختی فرازبانی در مدیریت زبان‌پریشی، مدیریت اختلال تکلم، تاکید بیشتر بر چارچوب کاری ICF و روش‌های معتبر، ویدیو‌های آنلاین جدید که بیماران با علائم زبان‌پریشی، اختلال تکلم را نمایش می‌دهد و ارائه منابع آموزشی بیشتر می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری