اکولوژی انسانی؛ چگونه طبیعت و فرهنگ، دنیای ما را شکل می‌دهند / Human Ecology: How Nature and Culture Shape Our World

اکولوژی انسانی؛ چگونه طبیعت و فرهنگ، دنیای ما را شکل می‌دهند Human Ecology: How Nature and Culture Shape Our World

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Frederick R. Steiner
  • ناشر : Island Press
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 256
  • شابک / ISBN : 9781610917384

توضیحات

انسان‌ها همیشه تحت تاثیر مناظر طبیعی قرار گرفته‌اند و قرار خواهند گرفت، با وجود آنکه، با ساخت شهرهای درحال رشد و تحولات خود، اساسا، ماهیت زمین را در اطراف خود تغییر داده‌اند.
فردریک استینر، برنامه‌ریز شهری و معمار منظر برجسته، در کتاب اکولوژی انسانی، ما را به توجه بر موضوعاتی مانند نحوه شکل‌گیری فرهنگ‌های بشری با نیرو‌های طبیعی، فرا می‌خواند و اینکه چطور ممکن است ما از این درک، برای کمک به آینده‌ای که طبیعت و مردم در آن بسیار رشد یافته‌اند، استفاده کنیم.
این کتاب، مطالعه‌ای براساس حوزه‌های مختلف بیولوژی و جغرافی تا جامعه‌شناسی، مهندسی و معماری، از روابط متقابل میان انسان‌ها و محیط زیست‌شان، است. فصل‌های کتاب، پس از تشریح هشت اصل از اکولوژی انسانی، براساس کوچک‌ترین مقیاس ارتباط، یعنی خانه‌های ما، سازماندهی شده‌اند و سپس به مقیاس‌های جامعه، سرزمین‌ها، ملت‌ها و در نهایت، بررسی روابط جهانی میان مردم و طبیعت می‌پردازند.
در این عصر از تغییرات اقلیمی، رویکرد جدیدی در زمینه برنامه‌ریزی و طراحی، مورد نیاز است تا آینده‌ای مناسب برای زیستن را پیشی‌بینی کنیم. این کتاب، متخصصان و دانشجویان رشته‌های معماری، معماری منظر، طراحی و برنامه‌ریزی شهری را با اصول بی‌انتها و تفکر خلاق آشنا می‌سازد تا دریابند که چطور آثار آن‌ها می‌تواند آینده‌ای زنده و انعطاف‌پذیر برای ما و سیاره ما شکل دهند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری