هندبوک شایستگی و انگیزش؛ چاپ دوم؛ نظریه و کاربرد / Handbook of Competence and Motivation, Second Edition: Theory and Application

هندبوک شایستگی و انگیزش؛ چاپ دوم؛ نظریه و کاربرد Handbook of Competence and Motivation, Second Edition: Theory and Application

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Andrew J. Elliot PhD
  • ناشر : The Guilford Press
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 722
  • شابک / ISBN : 9781462529605

توضیحات

این هندبوک که در حال حاضر بیش از 90 درصد آن به طور کامل با مطالب جدید، تجدیدنظر شده است، مفهوم شایستگی را به عنوان چارچوب منظمی برای زمینه محرک موفقیت، معرفی می‌کند. این کتاب با تمرکز بیشتر بر ارتباط نظریه با کاربرد، دربردارنده دیدگاه‌های مختلفی است مبنی بر اینکه افراد چرا و چگونه انگیزه پیدا می‌کنند تا به سمت تلاش برای شایستگی در مدرسه، کار، ورزش و سایر موقعیت‌ها بروند. عمده صاحب‌نظران، یافته‌هایی مطابق با آخرین روشهای علمی در زمینه فرآیندهای روانشناسی، اجتماعی-فرهنگی وبیولوژیکی ارائه می‌کنند که محرک انگیزشی در طول پیشرفت، تحلیل نقش هوش، یادگیری منظم خودجوش، احساسات، خلاقیت، جنسیت و کلیشه‌های نژادی، ادراک خویشتن، شیوه‌های فرزندپروری، رفتار معلمان، محیط کاری و بسیاری از عوامل دیگر را شکل می‌دهند. مباحث جدید این نسخه از کتاب شامل موارد زیر می‌باشد:
بیشتر فصل‌های جدید، بیش از یک دهه تحولات نظری و روانشناختی را منعکس می‌کنند.
هر بخش از این جلد با ثابت‌کردن پیشرفت‌ها در تحقیقات بر تمرکز مفهومی تاکید کرده است.
مباحث اضافه‌شده، شامل فراگیری خودجوش از کودکی، نظریه خودمختاری، ارزیابی‌کردن ترس‌ها و چالش‌ها، انگیزه‌های عملکردی، احساس موفقیت، فرسودگی شغلی، تعاملات ژن-محیط، مدل‌های شایستگی مبتنی بر کلاس و تاثیر عضوشدن در گروه‌های اجتماعی می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری