پاریس پنهان؛ کشف و بازدید از مناطق داخلی پاریس / Hidden Paris: Discovering and Exploring Parisian Interiors

پاریس پنهان؛ کشف و بازدید از مناطق داخلی پاریس Hidden Paris: Discovering and Exploring Parisian Interiors

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Caroline Clifton-Mogg
  • ناشر : Gibbs Smith
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 224
  • شابک / ISBN : 9781423646730

توضیحات

به یک تور عکاسی از مناطق کمتردیده‌شده پاریس بروید. این مجموعه، از آرشیو تصاویر شگفت‌انگیز برگرفته از مجله داخلی فرانسوی، کوت پاریس (Cote Paris) ساخته شده است.
کتاب پاریس پنهان، معماری منحصربه‌فرد و فضای داخلی شگفت‌انگیز بناهای پایتخت‌ها را در طیف وسیعی از سبک‌ها، از فرانسوی کلاسیک تا بازرواج، معاصر، بوهمی، صنعتی و بسیاری دیگر را نشان می‌دهد.
چگونه یک آپارتمان اجاره‌ای در پاریس را به سلیقه خود دربیاوریم؟ با نویسنده از میان حیاط‌های پشت درهای بسته و به داخل خانه‌ها و آپارتمان‌های شیک مردم بروید تا جواب این سوال را پیدا کنید. اینجا نمونه‌های زیادی از استفاده پاریسی‌ها از چیزهایی که دارند و همچنین روش‌های هوشمندانه و موثر کنارآمدن با بنای موجود و معماری که قابل تغییر نیست را نشان می‌دهد تا بتوانند خانه‌ای زیبا به سلیقه خودشان درست کنند.
کارولین کلیفتن ماگ، روزنامه‌نگاری است که متخصص طراحی داخلی، آنتیک و باغچه است. او نویسنده چندین کتاب از جمله کتاب پرده که یک کتاب مرجع است، خانه سفید، چین و شیشه، زندگی روستایی فرانسوی، تزیین با عتیقه‌جات، شور و شوق گردآوری و چند مورد دیگر است. او همچنین برای چند مجله و روزنامه به‌طور مرتب مطلب می‌نویسد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری