طراحی خطوط انتقالی؛ ساختار و فونداسیون / Design of Electrical Transmission Lines: Structures and Foundations

طراحی خطوط انتقالی؛ ساختار و فونداسیون Design of Electrical Transmission Lines: Structures and Foundations

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Sriram Kalaga
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 468
  • شابک / ISBN : 9781138000919

توضیحات

این کتاب، دربردارنده توضیحاتی در رابطه با نظام بنیادی و ساختمانی مورد استفاده در خطوط انتقال با ولتاژ بالا، رساناها، عایق‌ها و مونتاژ قطعات‌ می‌باشد.
در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته، اصطلاح ساختارهای انتقال، معمولا به معنای برج‌های فولادی مشبک می‌باشد. این اصطلاح در واقع شامل حوزه عظیم نظام ساختمانی و مواد گوناگون شامل چوب فولاد و مواد ترکیبی دیگر می‌باشد.
کتاب حاضر، این سیستم را به همراه موضوعات مرتبط دیگر مثل توابع ساختار و پیکربندی، حالت‌های بار برای طراحی، روش‌های تحلیل، مدل‌سازی ساختار و فونداسیون، طراحی‌های قابل اجرا و آخرین پیشرفت‌های این حوزه، مورد بررسی قرار می‌دهد.
در بخش اصلی، نظریه‌هایی در ارتباط با دستورالعمل تعبیه، شفت‌های نصب‌شونده، شالوده‌های منفرد و لنگرها به‌طور مفصل مورد بحث قرار می‌گیرند. ازآنجا که طراحی این سیستم، دانشجویان را با مشکل روبه‌رو می‌کند، این کتاب، راهنمایی برای دانشجویان، مهندسان در حال آموزش، محققان و دانش‌آموختگان می‌باشد.
کتاب حاضر، شامل اطلاعات سودمندی برای افراد و دانشجویان فارغ‌التحصیل حوزه طراحی و نگهداری ساختار و فونداسیون خطوط انتقال می‌باشد. مهندسان و مدیران صنایع برق نیز این کتاب را منبع سودمندی برای خود، خواهند یافت.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری