لیگ خصوصی: اسرار باشگاه قهرمانان فوتبال / A League of Their Own: The Secrets of Club Soccer Champions

لیگ خصوصی: اسرار باشگاه قهرمانان فوتبال A League of Their Own: The Secrets of Club Soccer Champions

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Steffen Siebert
  • ناشر : Meyer & Meyer Sport
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 250
  • شابک / ISBN : 9781782551058

توضیحات

کتاب لیگ خصوصی با نگاهی دقیق‌تر به قهرمانان جام باشگاه‌های جهان از جمله بارسلونا، بایرن‌مونیخ، رئال‌مادرید و منچستر‌سیتی، خوانندگان را با این تورنومنت آشنا می‌سازد.
خوانندگان در‌حالیکه درباره فلسفه فردی برخی از مربیان رده‌ بالا اطلاعاتی بدست می‌آورند، به یک دید کلی از تاریخچه این باشگاه‌ها می‌رسند. این کتاب درباره فلسفه‌های تاکتیکی مختلف و نیزاستفاده آنها توسط بعضی از مربیان بزرگ مثل پپ ‌گواردیولا، خوزه ‌مورینیو، لوییز ‌انریکه و لوئیس ‌ون‌گال بحث کرده است.
در ‌نهایت خوانندگان از‌ میان مطالعات موردی به تحلیل گام‌به‌گامی از چگونگی بهره‌مندی از این تاکتیک‌ها و موفقیت‌آمیز بودن آنها می‌رسند. هر مورد مطالعاتی، مبحثی از نحوه عملکرد تیم‌ها در موقعیت حمله، دفاع و تغییر پوشش تیم فراهم می‌کند. این کتاب نه‌‌تنها چرایی و چگونگی موثر‌بودن این تاکتیک‌ها را بررسی می‌کند، بلکه تحلیل و مشخص می‌کند که چگونه تیم‌های کوچک می‌توانند با تنظیم پوشش تهاجمی و تدافعی و استراتژیهای تغییر آنها، از نقاط ضعف جزئیشان بهره بگیرند. پیروزی در یک جنگ تاکتیکی در زمین احتمالات بی‌شماری به وجود می‌آورد و حتی ممکن است در ادامه، شانس دو تیم را برابر و بازی را مهیج‌تر کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری