حالت‌های اسپینی در بیوشیمی و شیمی معدنی؛ عامل موثر بر ساختار و واکنش‌پذیری / Spin States in Biochemistry and Inorganic Chemistry: Influence on Structure and Reactivity

حالت‌های اسپینی در بیوشیمی و شیمی معدنی؛ عامل موثر بر ساختار و واکنش‌پذیری Spin States in Biochemistry and Inorganic Chemistry: Influence on Structure and Reactivity

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Marcel Swart
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 472
  • شابک / ISBN : 9781118898314

توضیحات

مدتهاست به اثبات رسیده که حالت‌های اسپینی فلزات در واکنش‌پذیری مهمترین بیومولکول‌ها٫ در کاتالیز صنعتی و نیز ترکیبات اسپین متقاطع، نقش اساسی دارند. شاخه‌های شیمی معدنی و کاتالیز، در‌ حال گرایش به سمت استفاده از فلزات واسطه غیرسمی و ارزان ردیف اول هستند، ازاین‌رو دانستن اهمیت نقش حالت‌های اسپینی در بهبود ساختار ‌پیوند و واکنش‌پذیری مولکولی ضروریست.
کتاب پیش‌رو، با ارائه دیدگاه‌های عملی و نظری، تصاویری کامل از اهمیت حالت‌های اسپینی در واکنش‌پذیری، بیوشیمی و شیمی ‌معدنی ارائه می‌دهد. موفقیت‌ها و ناکامی‌های متدهای نظری مانند DFT، نظریه میدان لیگاند و خوشه‌ متحرک، در پژوهش‌های سراسر کتاب به کار رفته و مورد بحث قرار ‌گرفته‌اند. همچنین تکنیک‌های طیف‌سنجی مهم برای تشخیص حالت‌های اسپینی در گروه فلزات واسطه و پروتئین‌ها توضیح داده شده‌اند،‌ همچنین استفاده NMRبرای آنالیز غلظت اسپین توصیف شده است.
موضوعاتی که در کتاب حاضر به آن‌ها پرداخته شده است عبارتند از:
DFT و اولین رویکردهای تابع موج
تکنیک‌های آزمایشگاهی برای اندازه‌گیری حالت‌های اسپینی
اکتشافات مولکولی در اسپین متقاطع
طرح‌های حالت‌های اسپینی زنجیره‌ای در واکنش‌پذیری فلزات آلی و واکنش فاز ‌گازی
گروه‌های فلزات واسطه در تقابل با اکسایش و کاهش لیگاندهای خنثی
خوشه آهن سولفور چند‌هسته‌ای
آهنربای مولکولی
آنالیز تراکم اسپین NMR
این کتاب، یک منبع ارزشمند برای محققانی است که در حال مطالعه و پژوهش در شاخه شیمی معدنی زیستی و شیمی معدنی، شیمی محاسباتی، شیمی آلی فلزی، کاتالیز، مواد چرخش اسپین، علم مواد، بیوفیزیک و شیمی دارویی هستند، می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری