دستگاه بافندگی؛ سی طرح برای بافت دستی / Pin Loom Weaving to Go: 30 Projects for Portable Weaving

دستگاه بافندگی؛ سی طرح برای بافت دستی Pin Loom Weaving to Go: 30 Projects for Portable Weaving

  • 2.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Margaret Stump
  • ناشر : Stackpole Books
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 120
  • شابک / ISBN : 9780811716130

توضیحات

آموزش گام‌به‌گام بیست‌و‌پنج طرح که پس از بافتن آنها شگفت‌زده خواهید شد.
دستگاه‌های بافت میله‌ای بسیار پرطرفدار هستند. این دستگاه‌ها به اندازه کف‌دست هستند، می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی به همه‌جا ببرید و هر چیزی را که تصورش را می‌کنید با آنها ببافید. از یک دستبند مرواریدی شیک گرفته تا پتو‌های بسیار بزرگ، فقط کافیست که یکی از این دستگاه‌ها و یک کاموا در کیفتان بیندازید و قدم به راه هیجان‌انگیز بافتنی بگذارید.
مارگارت استامپ نویسنده کتاب دستگاه بافت میله‌ای اصلی، با بیست‌و‌پنج طرح در کتاب جدیدش، از دیگر نویسندگان پیشی گرفته‌است. این طرح‌ها شامل یک شال خوش‌طرح، یک کیف بامزه و جذاب، یک پتو، بالشت، روسری‌های مد روز و خیلی چیز‌های دیگر می‌باشند که همه در سبکی مدرن بوده و با افتخار می‌توان گفت، کار دست هستند.
اگر بافنده‌ای مبتدی باشید، مارگارت ابتدا شما را تا پایان مرحله بافت با دستگاه شماره دو و چهار همراهی می‌کند. وقتی بافت یک مربع پایه را فرا‌‌گرفتید و تکه‌ها را به هم متصل کردید حالا آماده‌اید که هرکدام از طرح‌های کتاب را ببافید. کتاب، طرح‌ها را برای کسانی که از دستگاه شماره دو و چهار استفاده می‌کنند، کسانی که از دستگاه‌های درجه‌بندی‌شده قابل تنظیم استفاده می‌کنند، آن‌دسته از بافندگانی که دستگاه‌های ثابت دارند و کسانی که از دو نوع دستگاه مختلف استفاده می‌کنند، طبقه‌بندی کرده ‌است. بنابراین پیداکردن یک طرح برای شروع بسیار آسان است.
دستگاه‌های میله‌ای بافتنی با اندازه‌ها و جنس‌های متنوع، همه‌جا قابل خرید هستند. الگوی مورد علاقه خود و دستگاه مناسب را انتخاب کنید و همین امروز هر جایی که بودید بافتن را شروع کنید.
این کتاب شامل اصول پایه‌ای بافندگی و بیش از سی طرح برای مبتدیان و بافندگان رده متوسط، تکنیک‌های ساده بافندگی برای دستگاه‌های متحرک، آموزش‌هایی برای ساخت دستگاه شماره دو توسط خودتان و طرح‌هایی برای دستگاه‌های استاندارد شماره دو و چهار و دستگاه‌های ثابت و متحرک می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری