اینترنت اشیاء؛ فعال‌سازی تکنولوژی‌ها، پلتفرم‌ها و موارد استفاده / The Internet of Things: Enabling Technologies, Platforms, and Use Cases

اینترنت اشیاء؛ فعال‌سازی تکنولوژی‌ها، پلتفرم‌ها و موارد استفاده The Internet of Things: Enabling Technologies, Platforms, and Use Cases

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Pethuru Raj
  • ناشر : Auerbach Publications
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 392
  • شابک / ISBN : 9781498761284

توضیحات

از آنجا که اکثر دستگاه‌ها از طریق اینترنت اشیاء (IoT) متصل می‌شوند، استفاده از این کتاب نیازی ضروری محسوب می‌شود که تکنولوژی‌ها، کار با اینترنت و برنامه‌های کاربردی که IoT را یک واقعیت روزمره می‌سازد توضیح می‌دهد.
این کتاب با مبحثی در مورد اکوسیستم‌های IoT و تکنولوژی‌هایی که آن‌ها را فعال می‌سازد آغاز می‌شود، از جمله:
بی‌سیم
زیرساخت‌ها و پروتکل‌های کشف سرویس
ابزارها و فناوری‌های یکپارچه‌سازی
کاربردها و تجزیه فعال‌سازی پلتفرم‌ها. یک فصل در مورد نسل بعدی ساختارهای ابری می‌باشد که تاریخچه و برنامه‌ها و پلتفرم‌های IoT را توضیح می‌دهد. فصلی دیگر درباره تجزیه و تحلیل داده است که مجموعه داده‌های IoT، ذخیره‌سازی، ترجمه، پردازش زمان واقعی، استخراج و تجزیه و تحلیل را بررسی می‌کند. همچنین فصلی در مورد محاسبات مه/لبه وجود دارد.
بخش دوم کتاب موارد مختلف استفاده از اکوسیستم IoT ازجمله فرودگاه‌های هوشمند، طرز کار دستگاه‌های موبایل، تکنولوژی موبایل، گجت‌های پوشیدنی، سنسورهای RFID، را ارائه می‌دهد و بر روی الزامات و برنامه‌های کاربردی و تقش‌های محاسبات ابری و تحلیل داده تمرکز دارد. این کتاب همچنین خانه‌های هوشمند، شهرهای هوشمند و دولت‌های هوشمند را مورد بررسی قرار می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری