تصویربرداری رادار برای مشاهده دریایی (پردازش سیگنال و تصویر برای مشاهدات زمینی) / Radar Imaging for Maritime Observation (Signal and Image Processing of Earth Observations)

تصویربرداری رادار برای مشاهده دریایی (پردازش سیگنال و تصویر برای مشاهدات زمینی) Radar Imaging for Maritime Observation (Signal and Image Processing of Earth Observations)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Fabrizio Berizzi
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 383
  • شابک / ISBN : 9781466580817

توضیحات

تصویربرداری رادار برای مشاهده دریایی، براساس آزمایشات دپارتمان اطلاعات مهندسی دانشگاه بیزا و سیستم رادار و نظارت (RaSS) آزمایشگاه ملی کنسرسیوم ملی بین دانشگاهی مخابرات (CNIT)، آخرین نتایج تصویربرداری رادار برای مشاهدات دریایی را ارائه می‌دهد.
این کتاب به بررسی مناطق سنجش از راه دور سطح دریا و نظارت دریایی می‌پردازد که مفاهیم کلیدی علمی تصویربرداری SAR و ISAR و تکنیک‌های پیشرفته‌تر و دقیق برای کاربردهای سناریوهای دریایی را بررسی می‌کند. این کتاب از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول مبانی اصلی استاندارد پردازش SAR/ISAR و تکنیک‌های جدید تصویربرداری مانند Bistatic، Passive و 3D Interferometric ISAR را مورد بحث قرار می‌دهد. بخش دوم بر کاربردها و نتایج حاصل از پردازش داده‌های واقعی از مشاهدات دریایی مانند پردازش تصویر SAR برای نشت نفت، بررسی تصاویر SAR و تجزیه و تحلیل فراکتال تمرکز دارد.
این مجموعه هم برای مبتدیان و هم متخصصان نظارت دریایی سودمند بوده و چندین نمونه از تصویربرداری رادار در راستای اهداف دریایی را ارائه می‌دهد. با این وجود اصول و تکنیک‌های مشابه برای حامل‌های سرنشین‌دار یا بدون سرنشین و اهداف متحرک زمین و هوا ‌مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری