راهنمای سفر به لانگداک و راسیلون انتشارات Rough Guide / The Rough Guide to Languedoc & Roussillon (Rough Guides)

راهنمای سفر به لانگداک و راسیلون انتشارات Rough Guide The Rough Guide to Languedoc & Roussillon (Rough Guides)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Rough Guides
  • ناشر : Rough Guides
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 352
  • شابک / ISBN : 9780241273937

توضیحات

کتاب پیش‌ رو، جاذبه‌های محلی، نقاط دیدنی و رستوران‌های شهر‌های لانداک و راسیلون را به‌صورت دقیق معرفی کرده و شما را به بهترین نقاط شهر، از استادیوم شهر نیم گرفته تا قلعه‌های نیمه‌ویران و موزه شن‌های رنگی خیره‌کننده، که زمین را در قالب عکس به نمایش می‌گذارد، می‌برد. این کتاب با جلدی جدید و زیبا، راهنمایی‌ها و اطلاعات حیرت‌آور و حقیقت‌های کلیدی، همراه سفری کامل است.
با راهنمایی‌های تخصصی کتاب، بهترین اماکن دیدنی را پیدا کنید، در فستیوال‌ها شرکت کنید و از بنا‌های تاریخی محلی دیدن کنید، همچنین به‌کمک پوشش اطلاعاتی گسترده درباره این شهر‌دیدنی، در جالب‌ترین نقاط لانداک و راسیلون به گشت‌و‌گذار بپردازید. نقشه‌های آسان و توصیه‌های موثق و مطمئن کتاب درباره گشت‌و‌گذار در اطراف و بازدید‌های شخصی از بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها، بار‌ها، کلوپ‌ها و مراکز خرید مناسب با هر بودجه مالی تضمین می‌کند که شما هیچ چیز را از دست نخواهید داد.
بیش از سی سال است که مسافران ماجراجو برای داشتن اطلاعات به‌روز و کاربردی نویسندگان کارشناس، رو به راهنما‌های سفر Rough Guide آورده‌اند. مجموعه کتاب‌های راهنمای سفرRough Guide، بیش از دویست مقصد را با نوشتاری پرشور و حرارت، بررسی‌های صادقانه و زمینه‌ای فرهنگی و قوی به خوانندگان معرفی ‌می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری